اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

هدف نامزدهای انتخاباتی رضای الهی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد تأکید کرد: مهم‌ترین هدف همه نامزدهای انتخاباتی صرفاً باید کسب رضای الهی باشد.

هدف نامزدهای انتخاباتی رضای الهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید‌محمد پاکمهر ‌در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اخلاص در عمل را از توصیه‌های آموزه‌های دینی برشمرد و گفت: انسان باید به شرایطی از معرفت برسد که همه چیز را تنها برای رضای خداوند متعال بخواهد.

وی همچنین با بیان اینکه نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت و بر آن پایبند باشند، اظهار داشت: حرکت در مسیر ارزش‌های نظام اسلامی و ایجاد فضای سالم رقابتی از سوی نامزدها مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در بجنورد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است و مردم سرنوشت خود را در این نظام تعیین می‌کنند.

وی با مقایسه میزان حضور مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی و سایر کشورها اظهار داشت: در حالیکه مشارکت مردم سایر کشورهای دنیا در انتخابات حداکثر به 45 درصد می‌رسد، میزان مشارکت مردم در انتخابات نظام اسلامی 85 درصد است.

پاکمهر با اشاره به اینکه ملت عظیم الشأن ایران اسلامی اکنون در آستانه آزمونی دیگر قرار دارند، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تبلیغات انتخابات مجلس از چهارم اسفند آغاز و تا پایان 10 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی بر برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم تأکید کرد و افزود: مردم بابصیرت نیز با انتخاب اصلح نمایندگان شایسته‌ای را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

فرماندار بجنورد اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت گسترده مردم در این انتخابات برگی دیگر بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این نشست رعایت اخلاق اسلامی را سبب رشد معرفتی انسان برشمرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی احمدی‌خرم گفت: برای رشد و ارتقای معرفت دینی باید سرمایه‌گذاری کرده تا کمالات اخلاقی و انسانی در انسان بیش از پیش رشد و تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی بر آماده‌سازی اماکن مذهبی به ویژه مساجد برای بهره‌مندی زائران و مسافران تأکید کرد.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول