اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی والیبال:

برای رسیدن به المپیک باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی والیبال با اعلام اینکه حضور در بازی‌های المپیک از آرزوهای ما است، گفت: برای رسیدن به المپیک باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم.

برای رسیدن به المپیک باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم
حمزه زرینی امروز در حاشیه تمرینات تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: با توکل برخدا و دعای خیر مردم در مسابقات جهانی ژاپن سربلند بیرون آمدیم و توانستیم بزرگ‌ترین افتخار تاریخ والیبال ایران را کسب کرده و کارنامه درخشانی از خود برجای بگذاریم.
وی تصریح کرد: از عملکرد خودم در مسابقات جهانی راضی نیستم زیرا بدنم تاحدودی از آمادگی لازم برخوردار نبود البته امیدوارم در دوره‌های آینده تیم ملی جبران کنم.
زرینی در مورد عملکرد تیم ملی تصریح کرد: 11 بازی سنگین و نفس‌گیر با تیم‌های مطرح دنیا داشتیم و در این دوره تجربیات زیادی کسب کردیم، زیرا در هر بازی بعد برد و باخت همه چیز را کاملاً فراموش کرده و تنها به دیدار آینده می‌اندیشیدیم.
بازیکن موثر تیم ملی والیبال کشورمان در جام جهانی 2011 ژاپن با اعلام اینکه خولیو ولاسکو انتظارات مردم و والیبال‌ دوستان را از خود و بازیکنان تیم ملی بسیار بالا برده است، گفت: امیدواریم این انتظارات با بالا رفتن سطح کمی و کیفی تیم ملی تداوم داشته یافته و روز به روز پیشرفت مثبت داشته باشد. 
 
* شانس ایران، ژاپن و چین برای حضور در المپیک برابر است
زرینی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی نیز در این رقابت‌ها حرفه‌ای فکر کردند، بیان داشت: امیدواریم بعد از پایان یافتن لیگ برتر بازی‌های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم و بتوانیم در مسابقات گزینشی المپیک 2012 با درخشش فوق‌العاده‌ای ظاهر شویم چون واقعا توقع مردم بالا است و باید در این زمینه به آنها حق داد.
وی با اعلام اینکه حضور در بازی‌های المپیک از آرزوهای ما است، یادآور شد: برای رسیدن به المپیک باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم.
وی با اعلام اینکه شانس ایران برای المپیکی شدن بسیار بالا است، اذعان داشت: شانس تیم‌های ایران، ژاپن و چین برای حضور در المپیک برابر است و قدرت هر سه تیم یکسان است، ولی ما اندکی از دو تیم دیگر آسیا در رقابت‌های جام جهانی بهتر ظاهر شدیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول