اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال نشسته جام باشگاه‌های آسیا؛

ماهان انتقام تیم ملی والیبال نشسته را از ژاپن گرفت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نشسته بانوان فولاد ماهان در دیداری سنگین و دشوار برابر ژاپن به برتری دست یافت.

ماهان انتقام تیم ملی والیبال نشسته را از ژاپن گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه رقابت‌های والیبال نشسته بانوان چین تیم فولاد ماهان سپاهان موفق شد در سومین دیدار خود به سومین برد متوالی دست یابد.
بانوان فولاد ماهان که در دو دیدار قبلی خود نمایندگان مغولستان و سریلانکا را با برتری محض شکست دادند در روز سوم مسابقات دیداری سخت و حساس را برابر تیم قدرتمند ژاپن برگزار کردند.
در پایان این مسابقه بازیکنان تیم اصفهانی موفق شدند با برتری سه بر صفر نماینده ژاپن را که بیشترین بازیکنان ملی پوش ژاپنی را در اختیار دارد، شکست دهند.
فولاد ماهان در این مسابقه با نتایج 25 بر 23، 25 بر 14 و25 بر 14 نماینده ژاپن را شکست داد تا اینگونه انتقام شکست تیم والیبال نشسته کشورمان را در رقابت‌های آسیایی گوانگ‌جو را بگیرد.
این در حالی است که بیشتر ملی‌پوشان دو تیم بار دیگر در قالب تیم‌های باشگاهی رو در روی هم قرار گرفتند که این بار برتری از آن ایرانی‌ها بود.
تیم فولاد ماهان سپاهان در آخرین دیدار خود در این مسابقات با میزبان رقابت‌ها، چین، رودررو می‌شود، دیداری که حساسیت فوق‌العاده‌ای برای دو تیم دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول