اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/20

آگهی‌ها باید از طریق ارشاد توزیع شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران گفت: طبق دستور وزارت ارشاد تمام آگهی‌ها باید از مجاری قانونی ارشاد در بین نشریات توزیع شود ولی برخی دستگاه‌ها به طور انفرادی عمل می‌کنند که این رویه خلاف است.

آگهی‌ها باید از طریق ارشاد توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی سعیدی ساروی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستاورد یک ساله رسانه به صورت نمایشگاهی در معرض دید عمومی به ویژه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است، اظهار داشت: رسانه‌ها انعکاس دهنده توانمندی‌ها و نارسایی‌های جامعه هستند که ضرورت دارد با اقبال عمومی و مسئولان مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه شغل رسانه‌ای به ویژه خبرنگاری در جامعه مورد احترام قرار دارد، یادآور شد: برای تخصصی شدن رسانه‌ها باید افراد تحصیل کرده و تخصصی در بخش‌های مختلف رسانه‌ای وارد شوند.

سعیدی رسانه‌های استان مازندران را دارای قدمت دانست و تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی مطبوعات و جراید استانی هستیم که این امر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از لحاظ موضوعی و محتوایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ارزیابی رسانه‌ها موجب شد تا قدرت رقابت درستی بین نشریات استانی صورت گیرد و شاهد قوت کیفی جراید محلی در مازندران باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری قدرت رقابت رسانه‌های بومی را با نشریات کشوری دور از دسترس  اعلام نکرد و گفت: ورود افراد تحصیل کرده در عرصه مطبوعات مازندران رشدی را برای جراید به وجود آورد که امیدواریم در نمایشگاه‌های بین‌المللی شاهد رقابت و ربودن گوی سبقت از نشریات کثیرالانتشار باشیم.

وی به بحث حمایت از رسانه‌ها به ویژه مطبوعات اشاره کرد و گفت: حمایت‌هایی را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌ها در بخش آگهی‌ها است و تلاش کردیم تا به صورت عادلانه توزیع آگهی‌های ثبتی در بین نشریات صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول