اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران / 1

مطبوعات رسالت کاندیداهای مجلس را تبیین کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: مطبوعات باید رسالت افرادی که کاندیدا هستند را تبیین کنند تا مردم بدانند که کاندیداها چه وظایفی بر عهده دارند.

مطبوعات رسالت کاندیداهای مجلس را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رمضان طهماسبی بعد از ظهر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران در غرفه خبرگزاری فارس اظهار داشت: مطبوعات مازندران با شهادت مطلب می‌نویسند.

وی با اشاره به اینکه تیترهای مناسبی در مطبوعات استان دیده می‌شود، گفت: ‌مازندران مطبوعات متنوعی دارد و نشریات و رسانه‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

طهماسبی با بیان اینکه جوانان زیادی در مطبوعات مازندران مشغول به کار هستند، ادامه داد:‌ هرجا جوانان حضور دارند، نوآوری هم به همراه دارد چراکه جوانان زیاد دنبال حساب و کتاب نیستند.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات در پیشبرد اهداف شرکت آب منطقه‌ای تاثیر زیادی دارند، بیان کرد: با کمک رسانه‌ها تلاش کردیم عادلانه رفتار کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه هرجا آگاهی و اطلاع‌رسانی بود درست عمل کردیم، تصریح کرد: ‌ضعف در جایی وجود دارد که از این سرمایه و ظرفیت بهره نبردیم.

وی با اشاره به اینکه ما 50 میلیارد تومان کار انجام داردم و هیچ پولی پرداخت نکردیم، یادآور شد:‌ این کار به دلیل استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی بود.

طهماسبی با بیان اینکه مطبوعات در معرفی معیارهای انتخاب برتر و ارزیابی کارکردها عمل کنند بهتر از این است که به اشخاص بپردازند، خاطرنشان کرد: مطبوعات باید رسالت افرادی که کاندیدا هستند را تبیین کنند تا مردم بدانند که کاندیداها چه وظایفی بر عهده دارند.

وی گفت: هرچه مطبوعات در زمینه جذب حداکثری برای حضور مردم در انتخابات 12 اسفند بیشتر تلاش کنند برای تعالی جامعه مفید است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول