اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خبرنگاران

نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور مسئولان و خبرنگاران گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مازندران با بیان اینکه فضای نمایشگاه اجازه حضور همه رسانه‌ها را نمی‌داد، اظهار داشت: 43 غرفه نمایشگاهی برای این دوره تعبیه شده که شاهد هستیم به لحاظ استقبال رسانه‌های مکتوب و مجازی برخی از غرفه‌ها ادغام شدند.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد: برای نخستین بار مرکز مطالعات رسانه‌ای در نهمین دوره از نمایشگاه مطبوعات راه‌اندازی شده که با توجه به انتخاباتی که در پیش داریم کرسی آزاداندیشی در این دوره ترسیم شد.

ابراهیمی با بیان اینکه استقبال و حضور رسانه‌ها در نهمین دوره از نمایشگاه مطبوعات منسجم بوده است، تصریح کرد: آنچه که در معرض دید قرار دارد بضاعتی است که از نظریه‌پردازی و تحلیل و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها صورت گرفته در مازندران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از حضور 70 نماینده مطبوعات و نشریات استانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: فضای نمایشگاهی اجازه نمی‌دهد شاهد حضور همه رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات باشیم.

وی ادامه داد: همه ساله جشنواره مطبوعات در سطح استان برگزار می‌شود که امسال آثار ارائه شده خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی مازندران به لحاظ درخواست‌ها در وزارتخانه داوری می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مازندران توانمندی داوری جشنواره مطبوعات را داشت، ولی به لحاظ بی‌طرفانه بودن داوران در تهران، اینگونه تصمیم گرفته شد.

این مسئول فعالیت اصحاب رسانه را در استان مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: فعالیت رسانه‌ها در استان تحسین‌برانگیز است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول