اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور مسئولان

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران فردا با حضور مسئولان مازندران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فردا با حضور فعالان مطبوعاتی و خبرگزاری‌های مازندران نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران افتتاح می‌شود.

در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران، بیش از 30 هفته‌‌نامه، روزنامه محلی، دو هفته‌نامه و خبرگزاری‌های دارای نمایندگی و دفتر سرپرستی در مازندران حضور دارند.

کار قرعه‌کشی و انتخاب غرفه‌های مربوط به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران روز گذشته با حضور مسئولانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خانه مطبوعات مازندران انجام شد.

امروز فعالان مطبوعاتی استان در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ساری غرفه‌آرایی کردند تا فردا با حضور مسئولان مازندران و شاید معاون وزیر ارشاد نمایشگاه یک سال فعالیت‌شان را افتتاح کنند.

به گزارش فارس، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران فردا در حالی افتتاح می‌شود که یکی از پیشکسوتان خود که سال‌های سال در میان آنها بود را ندارد.

« تقی رسولی» که سال‌های سال مردم مازندران، مدیران مازندرانی و فعالان مطبوعاتی وی را به نام هفته «نهضت شمال» می‌شناند چند وقتی است که بقای جاودانی را به ماندن در حیات خاکی ترجیح داد.

به گزارش فارس، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران قرار است از فردا تا سه روز در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مازندران واقع در میدان حضرت امام شهرستان ساری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول