اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/2

دهقان: مطبوعات نیازمند اصلاح ساختار فنی و فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: مدیران مسئول و سرپرست رسانه‌ها باید برای اصلاح ساختار فنی و فرهنگی نشریات به میدان بیایند.

دهقان: مطبوعات نیازمند اصلاح ساختار فنی و فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رستم دهقان عصر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران اظهار داشت: 49 غرفه در نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شش غرفه مربوط به خبرگزاری‌ها و 11 غرفه هم در اختیار روزنامه‌های سراسری است، تصریح کرد:‌ بقیه غرفه‌ها در اختیار مطبوعات محلی است.

دهقان استقبال مطبوعات از نمایشگاه را وجه تمایز نمایشگاه امسال با نمایشگاه‌های گذشته دانست و بیان کرد: به علت کمبود فضا، بسیاری از نشریات نتوانستند در نمایشگاه حضور یابند و از آنها عذرخواهی کردیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه مطبوعات، شناساندن نشریات و کارکردهای آن به مردم است، گفت: مردم در روند کار مطبوعات قرار می‌گیرند.

دهقان با اشاره به اینکه نشریات اثرگذاری بالایی در جامعه دارند، یادآور شد: به ویژه نشریات محلی می‌توانند در حفظ و معرفی سنت‌های بومی و محلی تاثیرگذار بوده و کارهای زمین مانده را پایان دهند.

وی با بیان اینکه مطبوعات محلی مازندران در ردیف بالاتری نسبت به سایر استان‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: با وجود تلاشی که مطبوعات مازندران دارند اما با مشکلات زیادی مواجه هستند و خانه مطبوعات نمی‌تواند به تنهایی همه مشکلات را برطرف کند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه ابتدا باید مدیران مسئول و سرپرست رسانه‌ها باید برای اصلاح ساختار فنی و فرهنگی نشریات به میدان بیایند، ادامه داد: پس از این باید به فکر اصلاح ساختار فرهنگی جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات پدیده شگرفی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام می‌شود، گفت: مردم در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

دهقان با اشاره به اینکه مجلس کانون تولید قدرت است، یادآور شد: ‌کسانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند قدرتمندانه از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس، وکلای مردم هستند، تصریح کرد: باید برای مردم و حفظ اصول انقلاب اسلامی تلاش کنند.

دهقان با اشاره به اینکه دو جریان فتنه و انحرافی به فکر تخریب مجموعه نظام هستند، اظهار داشت: نشریات می‌توانند در مقابل این جریانات به عنوان پادزهر عمل کنند و اکنون وقت عمل است.

وی با بیان اینکه نشریات باید مردم به درجه بالای آگاهی برسانند تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، اضافه کرد: فقط به میدان آمدن کافی نیست بلکه باید افرادی را انتخاب کنند که متعهد و متواضع باشند.

دهقان با اشاره به حضور مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن در هوای بارانی و سرد گفت: پیش بینی نمی‌شد که این جمعیت در زیر بارش باران حضور یابند اما مردم به خاطر امام، انقلاب و رهبر حضور یافتند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول