اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی:

تک‌فهرستی تداعی‌کننده حاکمیت تک‌حزبی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: وجود تنها یک لیست در انتخابات و تک‌فهرستی، تداعی‌کننده حاکمیت تک‌حزبی است.

تک‌فهرستی تداعی‌کننده حاکمیت تک‌حزبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سید ابوالقاسم رئوفیان ظهر امروز در دومین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در سالن کنفرانس هتل صبا مشهد در میان جمعی از اعضای هیئت رئیسه جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مرکز و استان خراسان رضوی و اصحاب رسانه اظهار داشت: برداشت جبهه ایستادگی ایران اسلامی از وحدت به تعبیری که در اردوگاه اصولگرایان مطرح می‌شود متفاوت است.

رئیس کمیته استان‌های جبهه ایستادگی ایران اسلامی ادامه داد: این جبهه معتقد است اصولگرایان در ضمن داشتن وحدت در استراتژی، می‌توانند در تاکتیک‌های و روش و همچنین در ارائه لیست انتخاباتی متفاوت عمل کنند.

وی در توضیح این مطلب اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی معتقد به حضور حداکثری و وحدت به عنوان استراتژی است و با توجه به این‌که ارائه لیست‌های متفاوت از جانب گروه‌های مختلف در راستای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شور و نشاط انتخاباتی ایجاد می‌کند، موجبات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را نیز فراهم می‌آورد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که استراتژی اصلی و دغدغه اصولگرایان و نظام جمهوری اسلامی ایران است به وسیله ارائه لیست‌های متفاوت که سلایق همه طیف‌ها و گروه‌ها را مدنظر قرار می‌دهد، امکان‌پذیر است.

*اخلاق‌مداری مهم‌ترین ویژگی نمایندگان جبهه ایستادگی است.

رئوفیان اظهار داشت: اخلاق‌مداری و معنویات از بارزترین موارد مورد توجه در انتخابات نامزدهای انتخاباتی مطرح شده از جانب جبهه ایستادگی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس کمیته استان‌های جبهه ایستادگی ایران اسلامی در ارتباط با معیارهای مورد توجه جبهه ایستادگی برای معرفی نامزدهای انتخاباتی در لیست خود گفت: شاخصه عدالت و داشتن گفتمان اعتدال گرایانه از ارکان اصلی جبهه ایستادگی در انتخاب نامزدهای لیست خود در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی در ارتباط با ویژگی‌های شخصیتی کاندیداها از منظر جبهه ایستادگی، ادامه داد: اخلاق‌مداری، معنویات، شجاعت، صراحت  و صداقت در گفتار و عملکرد، توان و قدرت تصمیم‌گیری و همچنین قاطع بودن در اجرای قوانین و الزامات از جمله ویژگی‌های شخصیتی مد نظر جبهه ایستادگی برای معرفی کاندیداها است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: آشنایی به بحران، اعتقاد به عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، آشنایی به وظایف نمایندگی مردم و نظارت بر حسن اجرای قوانین و به ویژه برنامه محور بودن به معنی عمل براساس برنامه چشم‌انداز مدون از دیگر شاخصه‌های مورد توجه جبهه ایستادگی ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

رئوفیان از مقبولیت و اعتقاد به مردم‌سالاری دینی را از با اهمیت‌ترین ویژگی‌های یک نماینده مجلس برشمرد و اظهار داشت: نمایندگانی که با این ویژگی وارد مجلس شورای اسلامی شوند، توانایی حاکم کردن فضای مردم‌سالاری دینی را در جامعه داشته و این نیاز اساسی جامعه امروز را برطرف می‌کنند.

وی در ارتباط با لیست ارائه شده از جانب جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: این جبهه تلاش کرده است تا با در نظر گرفتن معیارهای مورد قبول نظام و قانون اساسی و بر اساس اخلاق‌مداری و معنویات لیست خود را برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران و کلان‌شهرها ارائه دهد.

رئیس کمیته استان‌های جبهه ایستادگی ایران اسلامی ادامه داد: در حال حاضر جبهه ایستادگی ایران اسلامی 20نفر از 30 نفر لیست قطعی استان تهران را اعلام کرده و برای اعلام 10 نفر باقی‌مانده در حال انجام جمع‌بندی‌های نهایی است.

وی با بیان این مطلب که این جبهه تعصبی بر روی افراد خاصی ندارد، افزود: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با نظر به توان‌مندی‌ها و کارآمدی افراد به انتخاب و قرار دادن آنان در لیست، بدون تعصب اقدام می‌کند.

رئوفیان ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی به سبب توجه به مؤلفه دقت در کنار مؤلفه سرعت، بنا ندارد در همه حوزه‌های انتخابیه لیست ارائه بدهد و در ارتباط با ارائه لیست انتخاباتی در استان‌ها بنا بر اقتضاء عمل می‌کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول