اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان در مجلس:

دریوزگی سیاسی سران فتنه اوج ذلت آنها را نشان داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به نشست سران فتنه با سران کشور عربستان گفت: دریوزگی سیاسی سران فتنه اوج ذلت و خواری آنها را نشان داد.

دریوزگی سیاسی سران فتنه اوج ذلت آنها را نشان داد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این گدایی سران فتنه از حکومت‌های مفلوک و دسته چندمی و ماقبل تاریخی آل سعود و امثال آن نشان داد که آنها برای آنکه در قدرت باقی بمانند تا چه اندازه به دریوزگی سیاسی می‌پردازند.

 

سران فتنه مبانی اعتقادی ندارند

وی با بیان اینکه این گدایی دلبستگی سران فتنه به سایر قدرت‌ها را برای مردم به منصه ظهور رساند، تصریح کرد: این اقدام حاکی از آن است که هر کس به مردم اعتماد نکند و رای مردم را فقط به عنوان ابزار نگاه کند به اندازه‌ای خوار و ذلیل می‌شود که حاضر است به دریوزگی سیاسی بپردازد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سران فتنه به دلیل اینکه مبانی اعتقادی دقیقی ندارد و از این نظر دچار تزلزل هستند، خروجی این تزلزل  اعتقادی همین رفتارهای غیر قابل بخشش آنها است.

 

هزینه فتنه 88 از جیب امثال آل سعود تامین می‌شد

سلیمی با بیان اینکه مردم با شنیدن این خبرها به اوج وابستگی و ذلت این گونه افراد پی بردند، گفت: حالا روشن می‌شود که در قصه فتنه 88 همین‌ها بودند که با دستورهای وابستگان به استکبار به دنبال ایجاد انقلاب‌های رنگین و کودتا بودند و هزینه‌های این کودتا از جیب دلال‌های نفتی آمریکا و کشورهایی چون سعودی پرداخت می‌شد.

وی بیان داشت: بدون شک بر ملا شدن این قبیل مسائل بر بصیرت ملت افزون خواهد کرد و مسیر را برای ملت به صورت واضح‌تری نمایان خواهد کرد و امید می‌رود کسانی که تا امروز خود را به خواب زده‌اند، مسائل برایشان روشن شود.

 

خواهان محاکمه اجنبی‌‌پرستان هستیم

نماینده مردم دلیجان و محلات با اشاره به افتضاح اخلاقی و مالی سران فتنه اظهار کرد: امروز به خوبی اوج افتضاح اخلاقی و مالی سران فتنه و عده‌ای که پناهنده شده بنگاه‌های خبر پراکنی بی‌بی‌سی  هستند، روشن و منتشر می‌شود، خودشان هم به جان هم افتاده‌اند که این نشان دهنده ذلت و وابستگی و دریوزگی آنان پیش اجنبی است که قطعا ملت، اجنبی‌پرستی این دسته از افراد را فراموش نکرده و خواهان محاکمه اجنبی‌پرستان از سوی دستگاه قضایی هستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول