اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی مطرح کرد

15 سناریوی دشمن برای ایجاد آشوب در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: در انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری 15 سناریو توسط دشمن طراحی شده است و دشمن می‌خواهد آشوب‌هایی را از روستاها آغاز و سپس به شهرهای کوچک ادامه دهد.

15 سناریوی دشمن برای ایجاد آشوب در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش فجرآفرینان ولایت گردان 118 امام حسین شهرستان دشتی، از تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر که در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادند چون قدرت معنوی عظیمی داشتند و شهدا دنیا را طلاق دادند و رفتند به شهادت رسیدند.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: راویان امروز وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید بیایند و به جوانان راهویگری کنند و بگویند که بر سربازان ولایت و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت و با توجه به این که دستشان خالی از سلاح‌های روز بود در مقابل ارتشی ایستاد که اکثر کشورها او را حمایت و پشتیبانی می‌کردند و پیروز شدند.

وی افزود: امروز شما بسیجیان در یک میدان گسترده جهانی آلوده به میکروب‌های سیاسی قرار دارید، جریان‌های گوناگونی که قدرت‌طلبی می‌کنند.

محمدی یادآور شد: کشورهایی که امروز درگیر هستند و ملت‌هایی که امروز بیدار شده‌اند از جمهوری اسلامی الگو گرفته‌اند و تکلیف آمریکا و مستکبرین این است که با این انقلاب درگیر شوند.

وی اضافه کرد: این‌ها درگیری نظامی ایجاد نمی‌کنند ولی می‌خواهند بحران هویت در نسل جوان این انقلاب ایجاد کنند و وقتی بحران هویت ایجاد کردند آن وقت موفق خواهند بود و همین جنگ نرم است.

محمدی گفت: امروز شما در یک میدان گسترده آلوده به میکروب‌های سیاسی، اصلاحات و جریان انحرافی قرار دارید که در آن طرف مرزها توسط دشمنان طراحی و دشمنان داخلی و عروسک‌های خیمه شب باز دشمن هم در این کشور دارند این جریان را هدایت می‌کنند.

امام جمعه کاکی افزود: میکروب‌های سیاسی جریان اصلاحات، انحراف و فتنه سبز یکی است و هیچ فرقی در این قضیه نیست و مستقیما ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه را مورد حمله قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اندیشه در مقابل دشمن قرار گرفته و این اندیشه، نه در یک منطقه جغرافیایی بلکه این اندیشه در اسلام است و تمرکز این اندیشه در جمهوری اسلامی ایران است و رهبری این اندیشه شخصی مثل ولی فقیه است.

محمدی گفت: افرادی مثل اکبر گنجی، سیامک پورزن و... دلار می‌گیرند و خودشان را فروخته‌اند و دارند برای دشمن خدمت می‌کنند.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری خطبه می‌خواند هیمنه استکبار جهانی را در هم می‌شکند و سید حسن نصرالله رهبر لبنان ایمان دارد که شاگرد حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است‌.

وی گفت: بسیج یک شجره طیبه‌ای بود که الان برای انقلاب ثمر داده است و اگر بسیج 100 درصد مقلد رهبری نبود و اگر فرمان نمی‌گرفت در فتنه 88 چیز دیگری بود و کشور ما تجزیه شده بود.

محمدی افزود: بسیج دارای بصیرت است و نور خدا خاموش شدنی نیست و با عنایت شهدا و رهبری امام خامنه‌ای است که این کشور مقتدرانه ایستاده است.

خطیب نماز جمعه کاکی یادآور شد: در انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری 15 سناریو توسط دشمن طراحی شده است و دشمن می‌خواهد آشوب‌هایی را از روستاها آغاز و سپس به شهرهای کوچک ادامه دهد و این طرح از دانشگاه آکسفورد انگلستان گرفته شده است که اخیرا" از آقای مهدی هاشمی حمایت کردند.

محمدی افزود: این طرح که در حال بازخوانی است همان طرح جامعه مدنی آقای خاتمی است.

وی گفت: هر بلایی که سر این مملکت دارد می‌آید از خاتمی است و خیلی دقیق دارند به جلو می‌آیند و خاتمی می‌خواهد خودش را مهره سوخته نکند ولی خاتمی مهره سوخته شده است.

محمدی گفت: تمام مسائل و مشکلاتی که در حال حاضر در جامعه پیش می‌آید از شب‌نشینی آقای خاتمی و هاشمی است و طراحی سناریو‌ها دست این‌ها است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول