اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب همدان خبر داد

تشکیل تیم‌های واکنش سریع حوادث در شهرستان‌های همدان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: تیم‌های واکنش سریع دو نفره در تمام شهرستان‌های استان برای مقابله در حوادث ناشی از نشت گاز کلر در سامانه‌های گندزدایی گازی و مایع تشکیل شده است.

تشکیل تیم‌های واکنش سریع حوادث در شهرستان‌های همدان

سیدهادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از بهره‌برداری از باکس‌های حمل و نقل کپسول‌های کلر 65 کیلوگرمی خبر داد و اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی حمل و نقل این کپسول‌ها در جاده‌های شهری و بین شهری و کاهش حوادث ناشی از نشت گاز کلر با استفاده از جرثقیل پنج تن و تجهیزات ایمنی همراه آن شامل سیستم تنفسی فشار مثبت، ماسک تمام صورت، فیلتر کار و کیت ایمنی مخصوص مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از پیشرفت 90 درصدی تجهیز آزمایشگاه آبفای نهاوند خبر داد و گفت: در راستای کنترل کیفیت آبفای همدان، اصلاح ساختار سیستم‌های اتوماتیک خنثی‌ساز گاز کلر در سامانه‌های گندزدایی شهرستان اسدآباد صورت گرفت.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان داشت: بهسازی ساختمان و سیستم‌های کلرزن گازی در شهرستان‌های ملایر و رزن، ساخت حوضچه‌های خنثی‌ساز در سامانه‌های گندزدایی گازی شهرستان ملایر و ساخت و تجهیز سامانه گندزدایی گازی مخزن روستای ینگجه از سایر اقدامات به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های گندزدایی شهرستان‌های ملایر، رزن و اسدآباد نیاز به تعویض قطعات، تست و راه‌اندازی مجدد سیستم داشت که اصلاح شد و تعمیرات روی آن صورت گرفت.

حسینی‌بیدار ابراز داشت: سیستم اتوماتیک خنثی‌ساز گاز کلر در سامانه گندزدایی گازی استخر شنای مجموعه آبیاران شهر همدان خرید و نصب شد.

وی با اشاره به همکاری با دفتر بازرگانی برای تعیین کیفیت مواد منعقدکننده تصفیه‌خانه‌ها برای خریداری سه مورد مواد منعقدکننده، اظهار داشت: تیم‌های واکنش سریع دو نفره در تمام شهرستان‌های استان برای مقابله کارا و مؤثر در حوادث ناشی از نشت گاز کلر در سامانه‌های گندزدایی گازی و مایع تشکیل شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از خرید سیستم خنثی‌ساز یک هزار و 200 کیلوگرمی خبر داد و گفت: این سیستم در راستای تجهیز سامانه گندزدایی گازی لوناپارک شهر همدان که در مجاورت مناطق مسکونی قرار گرفته و فونداسیون مناسب برای استقرار این دستگاه ساخته شده است.

وی در پایان به تجهیز سامانه گندزدایی گازی کفراش شهر نهاوند به سیستم خنثی‌ساز 400 کیلوگرمی اشاره کرد و گفت: شش دست لباس کامل مقاوم در برابر گاز کلر و حریق از جنس pvc تقویت شده و به اپراتورهای آموزش دیده سامانه‌های گندزدایی تحویل داده شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول