اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

تجلیل از بسیجیان مبتکر و خلاق پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز فجر جم از تجلیل از بسیجیان مبتکر و خلاق پالایشگاه جم خبر داد.

تجلیل از بسیجیان مبتکر و خلاق پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم عبدالحسن زمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه مبارک فجر و روز 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و جهان اسلام به شمار می‌رود و بزرگداشت این ایام امری لازم است.

وی افزود: موضوع بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان و شکسته شدن طاغوت‌ها یکی پس از دیگری، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و پیام روشن بهمن 57 و تأثیر آن در دنیاست که اهمیت یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال جاری را دوچندان کرده است.

این مسئول ضمن احترام به روح مطهر و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت خورشید درخشان دنیای اسلام و بصیرت مردم ایران اسلامی، حاصل اندیشه‌های بلند امام انقلاب و مقام معظم رهبری است و همه ما باید همواره در این مسیر قدم برداریم.

زمانی تصریح کرد: افزایش بصیرت و بینائی، خلاقیت و تلاش مضاعف در راه مبارزه با استکبار به ویژه در راستای مبارزه با تحریم‌های دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان نیازمند حضور همه‌جانبه در عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم، اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر را فرصتی برای حضور دوباره کارکنان شرکت در این عرصه‌ها دانست.

وی به صدا درآوردن آژیر پالایشگاه و پخش سرود به مناسبت ورود حضرت امام (ره) به کشور، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و شهیدان گمنام در شهرک توحید و دیدار مدیرعامل و اعضای شورای پایگاه بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر را قسمتی از برنامه‌های دهه فجر امسال دانست.

زمانی اجرای مسابقات فرهنگی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در زمینه نقش تحریم‌ها در پیشرفت علمی و خوداتکائی کشور و پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

وی پیاده‌روی کارکنان در پالایشگاه با همکاری روابط عمومی و امور ایثارگران و اجرای یک دوره مسابقه دو و میدانی، والیبال و شنا با همکاری امور ایثارگران را از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به بازدید مدیر عامل به همراه اعضای شورای پایگاه در واحدهای مختلف پالایشگاه اظهار داشت: تلاش می‌شود نشست نخبگان بسیجی با مدیر عامل شرکت نیز برگزار شود.

وی تقدیر و تجلیل از بسیجیان مبتکر و خلاق پالایشگاه جم که در عرصه صنعت گام‌های بزرگی در راستای خودکفائی برداشته‌اند را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در این دهه اجرا خواهد شد.

زمانی همچنین از برپایی همایش تجلیل از خانواده‌های معظم 5 شهید شرکت با حضور خانواده‌های معظم 65 شهید شهرستان جم توسط شرکت پالایش گاز فجر جم در این دهه خبر داد.

وی همچنین بازدید علمی گروهی از کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم از شرکت‌های پتروشیمی در عسلویه و برگزاری مسابقه عکاسی از راهپیمائی 22 بهمن در بین فرزندان کارکنان و شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن را نیز از دیگر برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول