اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه الغدیر سپاه دشتی:

امروز استکبار از بسیجی در هراس است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه الغدیر سپاه دشتی گفت: امروز استکبار از بسیجی در هراس است زیرا خانواده‌ای در ایران اسلامی سراغ نداریم که عضو بسیج نباشند.

امروز استکبار از بسیجی در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد زارع عصر امروز در مراسم کوهپیمایی بسیجیان دشتی اظهار داشت: ایران اسلامی به وجود بسیج و بسیجی در کشور به خود می‌بالد.

فرمانده حوزه الغدیر سپاه دشتی، هدف از این کوهپیمایی را آمادگی رزمی و دفاعی بسیجان اعلام کرد و گفت: امروز بسیج و بسیجی در زمینه‌های مختلف دفاعی و تاکتیکی از توان بالایی برخوردار است.

مراد زارع افزود: به برکت هشت سال دفاع مقدس کشورمان در عرصه‌های علمی پیشرفت‌های خوبی داشته است و از اقتدار و صلابت بزرگی در دنیا برخوردار است.

وی آرامش امروز جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگری خانواده‌های معظم آنها برشمرد و افزود: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت و بسیجیان به عنوان حافظ انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده حوزه الغدیر سپاه دشتی افزود: امروز استکبار از بسیجی در هراس است زیرا خانواده‌ای در ایران اسلامی سراغ نداریم که عضو بسیج نباشند.

زارع با بیان اینکه آگاهی و بصیرت بسیجیان باید عمار گونه باشد، گفت: بسیجیان جان بر کف و مخلص ولایت هستند و ابتکار عمل را از دشمن گرفته‌اند و کمر آنان را شکسته‌اند.

سپس بسیجیان با حضور در کوهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و فرانسه بار دیگر ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی، میثاق دوباره با امام و بیت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اظهار داشتند تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب دفاع کرده و کوچک‌ترین اجازه دهان‌کجی به دشمن نخواهند داد.

بسیجیان پایگاه مقاومت بقیةالله حوزه الغدیر شهر خورموج بار دیگر بیئت مجدد خود را با حضرت امام خامنه‌ای در کوهپیمایی جماران اعلام کردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول