اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

همایش بزرگ بسیجیان در کوهرنگ برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان به‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

همایش بزرگ بسیجیان در کوهرنگ برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند بعدازظهر امروز در نشست با کارکنان سپاه این ناحیه، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی مسلمانان همیشه عامل اصلی فائق آمدن بر تمام فتنه‌طلبی‌ها و گسست‌های اجتماعی است.

وی این ایام را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دهه فجر ایام خجسته‌ای است که در آن ملت ایران با وجود کارشکنی‌های مختلف نهضت عظیم امام را در روز 22 بهمن به ثمر نشاندند.

پسند اضافه کرد: 22 بهمن صحنه نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی است که در این روز مردم با حضور خود بار دیگر تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ این راهپیمایی را خاص و ویژه عنوان کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشانگر قدرت ملت، وفاداری، اتحاد و انسجام ملت و تجدید میثاق با امام و رهبری است.

وی در ادامه از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه در حوزه‌ها، پایگاه‎ها و واحدهای مقاومت شهرستان کوهرنگ به مناسبت سی و سومین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهیدان، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی و فوتسال، تنیس روی میز و دوی رهروان شهدا و برگزاری جشن میلاد پیامبر خاتم(ص) و رئیس مذهب حضرت امام صادق(ع) بخشی از برنامه دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

پسند ادامه داد: همایش خانواده‌های بسیجی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار، برگزاری مسابقات قرآن کریم، شرکت در نماز جمعه، مسابقه نقاشی در آموزشگاه‌های شهرستان، برگزاری مراسم ادعیه، کارگاه توانمندسازی بسیجیان در فضای مجازی و برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت کوهرنگ به شمار می‌رود.

وی از آمادگی آحاد بسیجیان و اقشار مختلف مردم در شهرستان کوهرنگ برای شرکت پرشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن خبر داد و گفت: غریو بانک الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسابقات فرهنگی – هنری و فراخوان و اجرای مسابقه کاریکاتور، مقاله نویسی و ... از سایر برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول