اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 90 تاکنون صورت گرفت

انجام 4300 نفر ساعت کار در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون حدود 200 جلسه با 4 هزار و 300 نفر ساعت کار در کمیسیون‌های اتاق اصفهان برگزار شده است.

انجام 4300 نفر ساعت کار در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید اسماعیل محمودی بعدازظهر امروز در نشست روسای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتاق بازرگانی موسسه‌ای غیر انتفاعی و غیر دولتی است که دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است، اظهار داشت: اتاق‌های بازرگانی از نهادهای مردمی است که به عنوان پارلمان بخش خصوصی به بیان مسائل و مشکلات اقتصادی کشور می‌پردازد و نتایج آن در اختیار قوای سه‌گانه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد همکاری و هماهنگی بین اعضای اتاق بازرگانی با دستگاه‌های اجرایی استان و کشور از اهم فعالیت‌های اتاق‌های بازرگانی است، یادآور شد: تلاش در راستای شناسایی بازارهای هدف و ارتباط با اتاق‌های بازرگانی دیگر کشورها، داوری و حکمیت بین دعاوی صاحبان صنایع و معادن و تجار و صدور کارت بازرگانی از دیگر فعالیت‌ها و خدمات اتاق‌های بازرگانی است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان با اشاره به اینکه آغاز دوره هفتم اتاق بازرگانی هم‌زمان با سال جهاد اقتصادی بود، گفت: از ابتدای سال حرکت و فعالیت کمیسیون‌های اتاق در راستای عملیاتی کردن این موضوع بود و به همین دلیل کمیسیون‌های اتاق از 6 به 8 مورد ارتقا یافت.

وی ادامه  داد: ریاست یکی از کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان با یکی از اعضای مجمع نمایندگان است و صاحبان صنایع، تجار، کارآفرینان، کارشناسان دانشگاهی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعضای کمیته‌های این کمیسیون هستند.

محمودی اضافه کرد: کمیته‌های کمسیون‌های هشت‌گانه اتاق بازرگانی اصفهان حکم قوه محرکه و محل سیاست‌گذاری‌ها اتاق را دارند و هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی حداقل دو تا چهار کمیته دارد.

وی در مورد میزان فعالیت‌های کمسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت: از ابتدای سال 90 تاکنون حدود 200 جلسه با چهار هزار و 300 نفر ساعت کار در کمیسیون‌های اتاق اصفهان برگزار شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان بیان داشت: همچنین هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان نیز در سال 90، حدود یک هزار و 500 نفر ساعت جلسه برگزار کرده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول