اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حضور در انتخابات بزرگ‌ترین عملیات علیه دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز بزرگ‌ترین عملیات علیه دشمن حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

حضور در انتخابات بزرگ‌ترین عملیات علیه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدیوسف شاکری عصر امروز در جمع بسیجیان خوی اظهار داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش در 22 بهمن امسال شکست ناباورانه‌ای را با حضور حماسی مردم در راهپیمایی تجربه کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا با شکست ترفندهایش در 22 بهمن تمام قوای خود را بر انتخابات مجلس شورای اسلامی متمرکز کرده و می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای مردم را از حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باز دارد غافل از اینکه ملت ایران بیدارتر از گذشته در انتخابات مجلس شورای شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر را خلق و استکبار را مات و مبهوت خواهند کرد. ‌

این مسئول با اشاره به عجز دولت آمریکا از تجزیه و تحلیل حوادث منطقه و موضوع بیداری اسلامی اظهار داشت: اولین علت ترس و وحشت تمام مستکبران و در راس آنها آمریکا ناشی از منیت، خودخواهی و تکبر آنهاست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ما با دیدگاه دولت آمریکا نسبت به ملت‌ها مشکل داریم نه با مردم آنها، تاریخ و سابقه ظهور آمریکا هم نشان دهنده خوی استکباری آنهاست.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هستی خود را در جنگ می‌بینند و از آن به عنوان یک تز یاد می‌کنند آنها با ایدئولوژی اسلام مشکل دارند و به شدت از آن هراس دارند.

شاکری گفت: اکنون آمریکا یکی از بدهکار‌ترین کشورهای دنیاست، در بیش از 80 شهر آمریکا علیه جنگ و خشونت تظاهرات شده است و مردم آمریکا می‌گویند هزینه جنگ را هم باید 99 درصد مردم عادی آمریکا پرداخت کنند در نتیجه دولتمردان آمریکا از درون نیز با فشارهای افکار عمومی درگیر هستند.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا با عملکردشان نشان دادند که بدقول‌ترین انسان‌ها هستند، امروز آنها به شدت از انقلاب ایران زخم‌خورده هستند.

شاکری افزود: قدرت ایران اسلامی متکی بر ایمان راسخ جوانان بسیجی و بصیر است.

وی تاکید کرد: آنها نمی‌توانند با گزینه نظامی با ایران مقابله کنند اما امید آنها به انتخابات است چون قدرت مردم در انتخابات نمایان می‌شود و آنها می‌خواهند با تحت‌الشعاع قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم را ناامید کنند.‌

شاکری با اشاره به انقلاب‌های قرن 20 و تحلیل‌های اندیشمندان غربی از انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال برگزاری یک انتخابات ضعیف در کشور بوده لذا فعالیت در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی است چراکه حضور حداکثری مردم یک عملیات بازدارنده علیه دشمن است مردم ایران در انقلاب اسلامی ایران به دنبال بازیابی هویت اسلامی و فرهنگ عاشورایی بودند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای از روشنفکران در اوایل انقلاب به دنبال آشتی دادن انقلاب و اسلام با دموکراسی غربی بودند و این موضوع هم‌اکنون نیز یکی از چالش‌های پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهدا با تحلیل وضعیت کنونی کشورهای غربی و آمریکا و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز آمریکا در ضعیف‌ترین زمان ممکن قرار دارد و از هرگونه تحلیل وضعیت موجود عاجز است و تاریخ در حال پیچ خوردن به نفع اسلام و ایران است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول