اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/39

نمایندگی مجلس بدون خدمت‏گذاری پشیزی نمی‏ارزد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: اقدام برای نامزدی و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون تفکر خدمت‏رسانی پشیزی نمی‏ارزد.

نمایندگی مجلس بدون خدمت‏گذاری پشیزی نمی‏ارزد

حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید پیش و پس از انتخابات به وظایف خود عمل کنند.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در فضایی مملو از آرامش صرفا به معرفی خود بپردازند و از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند.

احمدزاده تصریح کرد: مباحثی از این دست جز به مسمومیت کشاندن فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی و دشوار ساختن امر گزینش برای مردم هیچ سود دیگری ندارد.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در این فریضه عبادی سیاسی خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخابات، شمارش آرا و اعلام نتایج، نفرات برگزیده از سوی مردم کار خدمت‏گذاری را آغاز می‏کنند و دیگر نامزدها باید بر اراده مردم گردن بنهند.

 

* نفس حضور؛ مهم‏تر از انتخاب افراد

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی اظهار داشت: ورای موضوعاتی نظیر انتخاب این فرد و گزینش آن کاندیدا، نفس شرکت در انتخابات آتی به خودی خود از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است.

احمدزاده ادامه داد: در حال حاضر برای اثبات حقانیت نظام مقدس اسلامی به منافقان و مغرضان داخلی و استکبار خارجی باید حضوری حداکثری در انتخابات 12 اسفند داشت.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: شرکت در این حماسه بزرگ بار دیگر گرد یاس و ناامیدی را بر صورت بدخواهان نظام و ملت اسلامی ایران خواهد پاشید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول