اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان:

نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان از برگزاری اولین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در کاشان خبر داد.

نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در کاشان برگزار می‌شود

حسن رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تقویت و تشویق شاغلان بخش مشاغل خانگی شهرستان کاشان که از مزایای تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بهره‌مند شده‌اند، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه شاغلان بخش مشاغل خانگی شهرستان کاشان صنایع، تولیدات و محصولات خانگی، سنتی، هنری و تزیینی خود را در 100 غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدات خیاطی، کشاورزی، عسل و قارچ، منبت‌کاری، معرق‌کاری و کار با چوب برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است و این افراد کسانی هستند که فعالیت آنان مستقیم و مرتبط با مشاغل خانگی است.

وی با اشاره به شعار و هدف امسال دولت در مورد اشتغال‌زایی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 3 هزار و 500 مجوز فعالیت مشاغل خانگی، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت)، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی ارائه شده است.

اولین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی کاشان از فردا پنج‌شنبه 27 بهمن تا دوشنبه اول اسفند به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های شهرستان کاشان واقع در خیابان کارگر و انبار مرکزی ریسندگی پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول