اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور دریافت تسهیلات از بان‌های عامل صورت گرفت

معرفی 7600 طرح خوداشتغالی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: 7600 طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی کمیته امداد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 7600 طرح خوداشتغالی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان به بانک‌های عامل
رمضان پودینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 7600 طرح خوداشتغالی و مشاغل کوچک خانگی در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنفی و صنعتی و خدمات و... به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
وی افزود: این طرح‌ها با اعتبار 420 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل طرف قرارداد کمیته امداد معرفی شده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون تعداد 2 هزار و 300 طرح با اعتبار 130 میلیارد ریال، تسهیلات دریافت کرده‌اند که مابقی نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند.
سرپرست کمیته امداد هیرمند نیز از پرداخت 29 میلیارد ریال کمک موردی و بلاعوض توسط کمیته امداد هیرمند خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 29 میلیارد ریال در سر فصل‌های مختلف به مددجویان کمیته امداد به صورت موردی و بلاعوض پرداخت شده است.
عیسی شهرکی اظهار داشت: این کمک‌ها بیشتر در زمینه جهیزیه، هدیه ازدواج، وام کار گشایی به مددجویان، بیمه طرح های خودکفایی، پرداخت مستمری به مددجویان، پرداخت نقدی و جنسی به ایتام، دادن سبد غذایی به کودکان دارای سوء تغذیه بوده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول