اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

120 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کارگروه اشغال شهرستان کاشان، از تصویب 120 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خود اشتغالی در سال جاری خبر داد.

120 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در کاشان

حسن رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از این میزان تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی تاکنون 25 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به حدود 3 هزار و 500 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

وی حداکثر تسهیلات مشاغل خانگی را ۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تسهیلات خوداشتغالی با در نظر گرفتن نوع شغل تا 10 میلیون تومان قابل پرداخت است.

رمضانی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها در ارائه 120 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به متقاضیان تسریع داشته باشند تا با ارائه تسهیلات به موقع، متقاضیان بتوانند در اولین فرصت فعالیت‌های اقتصادی خود را به طور رسمی آغاز کنند.

این مسئول تصریح کرد: هشت دستگاه اجرایی شهرستان کاشان، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، صندوق مهر امام رضا (ع)، میراث فرهنگی، اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) در کارگروه اشتغال شهرستان زمان زیادی را صرف تصویب 120 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی کردند تا تسهیلات به مرحله پرداخت بانک رسید.

مسئول دبیرخانه کارگروه اشغال شهرستان کاشان یادآور شد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی باید دارای کارت مهارت و تأیید آن توسط مرکز رسمی باشند تا بعد از بررسی طرح و تأیید در کارگروه شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

وی همچنین از صدور 3 هزار و 500 مجوز فعالیت مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این تعداد مجوز مشاغل خانگی، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت)، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی ارائه شده است.

به گفته وی این تعداد مشاغل خانگی شهرستان کاشان از معافیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی، عوارض شهرداری بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول