اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

حضور در راهپیمایی 22 توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 موجب شد تا دشمنان اعتراف کنند که ایرانیان همواره در صحنه بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

حضور در راهپیمایی 22 توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران استان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشکوه انقلاب اسلامی افزود.

وی با بیان اینکه حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد، یادآور شد: دوستان انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم  در این راهپیمایی خوشحال شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه حضور مردم بار دیگر در تاریخ استان ضبط و ثبت شد، افزود: مردم همواره آگاهانه در صحنه حضور می‌یابند.

احمدی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 موجب شد تا دشمنان اعتراف کنند که ایرانیان همواره در صحنه بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه به صورت مردمی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکید استاندار زنجان بر مردمی برگزار شدن این مراسم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: باید زمینه‌های لازم برای استقبال از امام جمعه زنجان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلفی در این راستا تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف در راستای اجرای مطلوب برنامه‌ها است.

احمدی از تشکیل کمیته‌های روحانیت، اقشار، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی خبر داد و افزود: به پیشنهادات جدید در راستای برنامه‌ریزی مطلوب توجه می‌شود.

وی بر ضرورت ترغیب و تشویق در راستای جذب مردم تاکید کرد و افزود: برگزاری این مراسم به صورت مردمی از ضروریات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع میزان استقبال به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد.

وی از برگزاری شورای اداری با حضور مسئولان استانی و کشوری خبر داد و یادآور شد: برگزاری مراسم استقبال از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول