اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی مسئولان یزد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در یزد قدردانی کردند.

قدردانی مسئولان یزد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، آیت‌الله ابوالقاسم وافی و محمدرضا فلاح‌زاده در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: ایران اسلامی طی دوران مختلف به ویژه از 33 سال گذشته تاکنون سلحشوری‌ها و حماسه‌های فراوانی از ملت شجاع خود به چشم دیده است.

در این پیام همچنین آمده است: حضور دشمن‌کوب و حماسی مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی روز گذشته بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و به جهانیان نشان داد که ملت شجاع ایران اسلامی که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های ارزشمند آن، از مال و جان خود گذشته و فرزندان برومند خویش را تقدیم راه خدا کرده‌اند، همچنان بر سر پیمان خود با پیر فرزانه جمارانی؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام، همچون کوه محکم و استوار ایستاده‌اند و با اطاعت و فرمانبری از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسیر اعتلای ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و صد البته که هیچ نیروی مادی و بشری را یارای مقابله با روح ایمان و عزم راسخ این ملت همیشه در صحنه نیست.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌تردید انقلاب اسلامی از همین روزهای پرشور به سراسر جهان صادر شد و اکنون که ملت‌های مبارز و آزادیخواه جهان نظاره‌گر این صحنه‌ها بوده‌اند متأثر از این فضا، روز به روز بر هوشیاری خود افزوده و با جدیتی افزون‌تر به مقابله با استکبار شوم و منفور می‌پردازند.

در این پیام همچنین آمده است: مردم متدین و انقلابی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد روز گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، همگام و همراه با ملت شریف ایران اسلامی و به یاد روزهای اول انقلاب شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را فریاد زده و حماسه‌ای دیگر آفریدند تا برگ زرینی بر کتاب قطور افتخاراتشان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد همچنین اعلام کردند: بر خود لازم می‌دانیم از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم عزیز استان یزد تقدیر و تشکر داشته از خداوند متعال، اجر و پاداش همگان را درخواست کنیم.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول