اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/11

ایستگاه لاکان شمال نیازمند تعویض لوله گاز بود/ رسانه‌ها حاشیه‌سازی‌ نکنند

خبرگزاری فارس: معاون شرکت گاز استان مازندران گفت: ایستگاه لاکان گیلان نیازمند تعویض لوله گاز بود که اگر انجام نمی‌شد شاهد مخاطرات مالی و جانی می‌شدیم.

ایستگاه لاکان شمال نیازمند تعویض لوله گاز بود/ رسانه‌ها حاشیه‌سازی‌ نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد مصطفی قربانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمع شدن رسانه‌ها در محیطی نمایشگاهی به سود دستگاه‌ها، رسانه و مخاطبان است، اظهار داشت: تعاملی که در فضای نمایشگاهی برای رسانه‌ها به وجود می‌آید در انتقال تجربه موثر است.

وی یادآور شد: نگاه رسانه‌ها باید به انتقال محتوایی خبر باشد تا برای مخاطبان موثر شود.

قربانی درباره قطعی گاز صورت گرفته در روزهای اخیر که در استان گیلان و چند شهر استان مازندران مشاهده شد در پاسخ به خبرنگاران بیان داشت: قدمت تکنولوژی گاز مازندران به قبل از انقلاب بازمی‌گردد که با توجه به طول مدت عمر لوله‌ها نیازمند بازنگری است.

این مسئول ادامه داد: جمعیت شهرنشینی موجب شد تا میزان گازرسانی ارتقا یابد و لوله‌های زیرزمینی متناسب با نیاز افزایش پیدا کند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مازندران یادآور شد: ایستگاه لاکان گیلان نیازمند تعویض لوله گاز بود که اگر انجام نمی‌شد شاهد مخاطرات مالی و جانی می‌شدیم.

وی ادامه داد: جریان گاز پس از ترمیم لوله‌های زیرزمینی در استان گیلان به روال عادی برگشت.

این مسئول یادآور شد: تعدادی از شهرهای مازندران از مسیر لوله استان گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. همچنین رسانه‌ها از برخی حاشیه‌سازی‌های ناشی از قطعی گاز بپرهیزند.

قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایی که در پیش داریم اگر وضعیت گازرسانی صورت گیرد در فصل تابستان این مشکلات حل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه گازرسانی استان مازندران فعالیت خوبی دارد، ابراز داشت: دهه فجر امسال گازرسانی به روستاها به درستی انجام شد و در این بخش از 70 درصد به 85 درصد گازرسانی روستایی می‌رسیم.

معاون شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه تحریم‌ها در تامین وسایل اولیه گازرسانی در مازندران تاثیر مثبتی نداشت، اذعان داشت: تاکنون در تامین و تولید وسایل و قطعاتی که برای گازرسانی موثر و کاربردی است در داخل کشور تهیه شده است که در تحریم‌ها روند کار گازرسانی مختل نشد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول