اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

برگزاری 105 هزار نفر ساعت آموزشی در شرکت گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان از برگزاری بیش از 105 هزار نفر ساعت دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام در مرکز آموزشی شرکت خبر داد.

برگزاری 105 هزار نفر ساعت آموزشی در شرکت گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: از آنجا که نیروی انسانی کارآمد، با ارزش‎ترین منبع هر سازمانی به حساب می‎آید بنابراین قسمت اعظم سرمایه‎گذاری‎ها، معطوف به آن شده و مهم‌ترین ابزاری که به این منظور مورد استفاده قرار می‎گیرد، آموزش است.

وی تصریح کرد: این دوره‎های آموزشی با هدف ارتقا کیفی سطح مهارت، دانش و نگرش موجب توانمندی افراد در ایفای وظایف خود و کامیابی سازمان می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: مرکز آموزش گاز گلستان با هدف  آشنا کردن کارکنان جدیدالاستخدام با مجموعه مقررات، وظایف و عملکرد شرکت گاز موفق شد در 9 ماه سال جاری تعداد 132 دوره آموزشی را برای نیروهای جدید رسمی و پیمانکاری برگزار کند.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: دراین دوره دانش آموختگان در مجموع 104 هزار و 742 نفر ساعت آموزش را با حضور اساتید مجرب فرا گرفتند و با موفقیت دوره‎های مذکور را سپری کردند.

وی با ابراز خرسندی از سطح برگزاری دوره‎های آموزشی اظهار داشت: از این میزان تعداد 109 دوره جمعا با 73 هزار و 295 نفر ساعت برای نیروهای رسمی و تعداد 24 دوره جمعا 31 هزار و 447 نفر ساعت برای نیروهای پیمانکاری اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی کارکنان بدو استخدام با مجموعه مقررات، وظایف و عملکرد شرکت گاز در زمینه خدمات‎رسانی و توسعه گازرسانی است.

سنگدوینی درادامه تاکید کرد: در همین راستا تعداد 74 نفر کارآموز نیز از تعدادی از دانشگاه‎های کشور جمعا با 18 هزار و 632 نفر ساعت در رشته‎های فنی و غیرفنی دوره کارآموزی خود را در مرکز آموزشی گاز گلستان به پایان رساندند.

وی در پایان ضمن تقدیر از دستندرکاران برگزاری این دوره‎های آموزشی اذعان کرد: برابر برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته پیش‎بینی می‎کنیم تا پایان سال حدود 20 دوره آموزشی با 20 هزار نفر ساعت نیز اجرا شود. 

مرکز آموزشی گاز گلستان در سال 1389 با هدف آموزش کارکنان این شرکت و شرکت‎های گاز استانی و فراگیران مراکز دانشگاهی تاسیس شد و از آن تاریخ با ظرفیت بالا و بهره‎گیری از اساتید مجرب به امر آموزش دانش آموختگان مبادرت کرده و افتخارات خوبی را نیز کسب کرده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول