اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

برخورداری 609 شهر و روستای گلستان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گاز گلستان گفت: تاکنون تعداد 609 شهر و روستای این استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

برخورداری 609 شهر و روستای گلستان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گازرسانی و خدمت‌رسانی توانست تاکنون تعداد 609 شهر و روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

وی تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های گازرسانی شده مذکور تعداد 584 پروژه روستایی و 25 پروژه نیز شهری است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در سی‌وسومین بهار با شکوه انقلاب اسلامی نیز تعداد 124 پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف روستایی، صنعتی، مسکن مهر و... با هزینه‌ای بالغ بر 164 میلیارد و 726 میلیون ریال مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

سنگدوینی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های گازرسانی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 80 پروژه افتتاح و تعداد 44 پروژه نیز کلنگ‌زنی شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک تعداد 22 پروژه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر 59 میلیارد و 800 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعداد 41 روستا نیز با هزینه‌ای بالغ بر 61 میلیارد و 450 میلیون ریال نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد که در مجموع افزون بر 38 هزار و 810 نفر از هموطنان به جمع مصرف‌کنندگان گاز اضافه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اضافه کرد: در سایر بخش‌ها نیز تعداد 58 پروژه شامل سه جایگاه سی‌ان‌جی، شش پروژه مسکن مهر، تغییر ظرفیت سه ایستگاه گاز، 46 واحد صنعتی، ساخت سه پروژه اداری و پست امداد گاز نیز با برآورد هزینه‌ای در حدود 10 میلیارد 920 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

سنگدوینی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، تصریح کرد: در حال حاضر تمام 25 شهر استان گازرسانی شده و استان گلستان از لحاظ گازرسانی به شهرها به عنوان استان سبز مفتخر است.

وی متذکر شد: این خدمات در راستای ادامه روند پرشتاب گازرسانی در استان و با هدف کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی و آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین جلوگیری از تخریب منابع طبیعی انجام گرفته که توانستیم به برکات نظام مقدس جمهوری و عنایات دولت خدمتگزار حجم زیادی از پروژه‌ها را در استان گازرسانی کنیم. 

مدیر عامل شرکت گاز گلستان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مشترکان در ارتباط با صرفه‌جویی در مصرف گاز از مصرف‌کنندگان عزیز تقاضا کرد با توجه به برودت هوا و شدت سرما در روزهای آینده مصرف گاز خود را مدیریت کرده تا همه هموطنان بتوانند به طور مستمر از این سوخت پاک بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول