اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به تاکیدات رهبری صورت گرفت

کرسی‌های هم‌اندیشی علیه فرقه‌های ضاله در ورامین استارت خورد

خبرگزاری فارس: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی، کرسی‌های هم اندیشی علیه فرقه‌های ضاله در شهرستان ورامین استارت خورد.

کرسی‌های هم‌اندیشی علیه فرقه‌های ضاله در ورامین استارت خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر راه‌اندازی کرسی‌های هم اندیشی و آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها این کرسی‌ها در دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین استارت خورد.

کارشناس فرق شناسی در مراسم افتتاحیه این کرسی‌ها طی سخنانی گفت: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مقابله با انحرافات دینی و اخلاقی است.

محسن علیزاده افزود: در واقع فرق ضاله یکی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم و از اهداف سرویس‌های اطلاعاتی استکبار جهانی است، رژیم صهیونیستی، انگلیس و برخی کشور‌های متخاصم دیگر از جمله فرانسه و آمریکا از گرداننده اصلی فرقه‌های ضاله و انحرافات دینی و اخلاقی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم هوشیاری و تبیین راهبرد اساسی جهت برخورد با فرق ضاله گفت: مهمترین وظیفه کرسی‌های هم اندیشی هوشیاری در برابر اهداف پست استکبار جهانی است.

علیزاده در ادامه با اشاره بر لزوم معرفی و شناساندن فرق صوفی و دراویش تصریح کرد: قالب اصلی این مکاتب اومانیسم است و باید تحلیل صحیح از آنان در راس کار دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

کارشناس فرق شناسی عنوان کرد: بار دیگر و در جبهه دیگر رزمندگی آقا امام زمان(عج) برای یاران تنها ذخیره الهی رقم خواهد خورد و صاحبان قلم، دانشجویان و فعالان فرهنگی در این نبرد عظیم فعال باشند.

وی سخنان خود را با بیان شعری به پایان رسانید:

بباید همچو آوینی قلم زد

به فرهنگ عدو مهر عدم زد

بیایید ای علمداران دوباره

برون آریم از سینه شراره

بسوزانیم بنیاد عدو را

براندازیم راه و رسم او را

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول