اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

تمرینات فوتبال صنعت از سر گرفته می‌شود / بازیکنان آماده بازی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: تمرینات تیم از سرگرفته می‌شود و بازیکنان با آمادگی کامل به دیدار گسترش فولاد تبریز می‌روند.

تمرینات فوتبال صنعت از سر گرفته می‌شود / بازیکنان آماده بازی هستند

محمدحسن پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره تعطیلی تمرینات تیم صنعت ساری بیان کرد: برخی بازیکنان به علت پرداخت نشدن مطالبات تمرینات باشگاه را تعطیل کردند.

وی گفت: با توجه به صحبت‌هایی که بازیکنان شد، این تمرینات دوباره پس از دو روز تعطیلی توسط بازیکنان از امروز در زمین ورزشی روستای اردشیرمحله ساری از سر گرفته می‌شود.

سرپرست صنعت ساری افزود: بازیکنان تیم صنعت در روز چهارشنبه 26 بهمن بازی سخت و دشواری را مقابل گسترش فولاد تبریز در ساری دارند.

پریچهره گفت: صنعت تنها نماینده فوتبال ساری در لیگ آزادگان است و همین مسئله موجب می‌شود تا دوباره بازیکنان برای سربلندی تیم شهرشان به تمرینات تیم بازگرداند.

وی در ادامه تصریح کرد: صنعت از تیم‌های خوب و کاملا جوان بومی فوتبال کشور است که با گذشت 18 هفته حضور در لیگ آزادگان این تیم زیرنظر اداره ورزش و جوانان ساری اداره می‌شود. 

سرپرست صنعت ساری درباره نتایج این تیم در لیگ خاطرنشان کرد: این تیم با توجه به مشکلات موجود در باشگاه توانسته است نتایج خوبی کسب کند و با یک پیروزی می‌تواند با توجه به اختلاف امتیازات در جدول چهار تا پنج پله صعود کند.

وی در پایان گفت: در این هفته هم تماشاگران همچون بازی‌های گذشته تیم را تنها نمی‌گذارند و برای تشویق تیم محبوب شهرشان به ورزشگاه شهدای ساری حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز چهارشنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان گسترش فولاد تبریز است.

صنعت ساری هم‌اکنون 15 امتیازی و قعرنشین جدول است و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول