اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود

دایی: 36 ثانیه وقت اضافه لطف داور به صنعت نفت بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: 36 ثانیه وقت اضافه در وقت‌های تلف شده مسابقه مقابل صنعت نفت، لطف داور به تیم حریف بود.

دایی: 36 ثانیه وقت اضافه لطف داور به صنعت نفت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی دایی پس از شکست دو بر یک مقابل تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان اظهار کرد: بازی تقریباً خوبی بود و هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: متاسفانه در لحظات پایانی گل را دریافت کردیم و این اتفاق در شرایطی شکل گرفت که بازی 36 ثانیه وقت اضافه در زمان‌های تلف شده نداشت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن افزود: به عقیده من مساوی عادلانه ترین نتیجه بود و 36 ثانیه اضافه لطف داور مسابقه به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی امروز به دلیل تعدد بازیکنان مصدوم و محروم از وجود سه جوان در ترکیب اصلی استفاده کردم که تجربه زیادی در لیگ برتر نداشتند ولی از عملکرد آنها رضایت دارم.

دایی تصریح کرد: در دور برگشت مسابقات لیگ برتر در لحظات آخر گل نخورده بودیم و بعد از ۱۲ بازی این نخستین بار بود که در دقایق پایانی گل را دریافت کردیم.

وی از شرایط آتی تیم فوتبال راه آهن گفت و اضافه کرد: ۸ بازی دیگر تا پایان مسابقات باقی مانده است که فقط دو بازی خارج از خانه مقابل سایپا و سپاهان را پیش رو داریم. سعی می‌کنیم در این مسابقات فاصله خود را با پایین جدول زیاد کنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول