اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 122

صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات است.

صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری شب گذشته در جمع مجریان و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای نکا بیان داشت: مجریان انتخابات باید در مردم دلگرمی و اعتماد ایجاد کنند تا موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند.

وی بر ضرورت برقراری فضایی آرام و سالم در روند انتخابات تاکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه، بانشاط به کار خواهیم بست.

آزادی‌کناری با تاکید بر تعامل مسئولان با مردم در تمام طول سال خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده زمانی اتفاق می‌افتد که مردم از روسای ادارات، نه تنها در نزدیکی انتخابات، بلکه در طول سال رضایت کامل داشته باشند و این عامل، موجب مشارکت حداکثری در همه صحنه‌های این انقلاب است.

این مسئول عنوان کرد: بر اساس قانون تمام دستگاه‌های دولتی موظفند در اجرای برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشته باشند و با تمام امکانات وارد شوند.

فرماندار شهرستان نکا گفت: برای مشارکت در انتخابات، مردم باید اطمینان پیدا کنند که مجریان انتخابات امانتدار آنها هستند و از خدا می‌ترسند و تحت تاثیر کسی قرار نمی‌گیرند و بر همین اساس با مشارکت حداکثری رضایت‌مندی خود را از نظام افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در نکا، رقابت سالم در انتخابات را از عوامل مهم در انتخابات دانست و تصریح کرد: ما باید بدون تبعیض رقابت را برای همه نامزدها به‌طور یکسان فراهم کنیم و از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز کنیم و نامزدها هم باید بر اساس قانون عمل کنند.

آزادی‌کناری متذکر شد: باید ارزش و عظمت انتخابات توسط  مجریان انتخاباتی رعایت شود تا جامعه به سمت انتخاباتی سالم و بدون دغدغه گام بردارد.

وی در پایان اذعان داشت: تخطی از قانون و مقررات در امر انتخابات، گناهی نابخشودنی است و بر اساس آموزه‌های دینی خلاف شرع است و با هر متخلفی در این راستا برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول