اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ایجاد فضای آرام انتخاباتی نشانه ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ولایتمداری اقتضا می‌کند که با تأسی از فرمان ولایت امر به ایجاد فضای امن و آرام در انتخابات کمک کنیم.

ایجاد فضای آرام انتخاباتی نشانه ولایتمداری است

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دشمن از امنیت و آرامش و فضای آرام در انتخابات مجلس ایران به نیات خود دست نخواهد یافت، اظهار کرد: آن‌ها به دنبال کوچک‌ترین روزنه‌ برای مخدوش کردن چهره و وجهه انتخابات هستند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دشمن از نوع حضور مردم در پای صندوق‌های رای به طور کامل مأیوس شده و به دنبال ترفندی دیگر برای ارائه چهره زشت از انتخابات در ایران است.

بزرگواری ناامن جلوه دادن انتخابات و همچنین القاء شبهه و تقلب در آن را شگرد دشمن برای رسیدن به اهداف خود در این برهه دانست و گفت: باید همه ما از جریان‌ها و گروه‌های مختلف حاضر در انتخابات از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب مراقب این ترفند باشیم تا اینکه بتوانیم با سربلندی از آزمون انتخابات خارج شویم.

نماینده اصولگرای مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید به گونه‌ای در انتخابات رفتار کنیم که روح امام و شهیدان و خاطر مبارک رهبری از ما رضایت داشته باشند و پاسخ این اعتماد آن‌ها به خوبی داده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی حفظ آرامش و کمک به ایجاد امنیت در انتخابات را نشانه ولایتمداری کاندیداهای مجلس دانست و گفت: رفتار و کردار ما در این عرصه هیچ‌گاه از نظر مردم و مسئولان نظام دور نمی‌ماند چرا که توقع آن‌ها از ما گام برداشتن در مسیر انقلاب و حرکت بر خلاف مسیر و جهت دشمن است.

بزرگواری اعتماد نظام جمهوری اسلامی به افراد را بهترین سرمایه برای آن‌ها دانست و گفت: آن‌چه که در انتخابات مهم بوده نتیجه نیست بلکه معیار پافشاری بر اصول و آرمان‌های نظام است که نباید به بهای ارزانی در این وادی به حراج گذاشته شود. 

انتهای پیام/صا30/چ30000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول