اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساکت به ریاست ستاد انتخابات طلایی منصوب شد

خبرگزاری فارس: سردار طلایی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان را به ریاست ستاد انتخابات خود منصوب کرد.

ساکت به ریاست ستاد انتخابات طلایی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مرتضی طلایی که از حوزه انتخابیه اصفهان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از لیست جبهه متحد اصولگرایان با سایر رقبای خود در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازد، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان را به سمت ریاست ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

طلایی در حکم انتصاب ساکت تأکید کرده است: تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین وظیفه و اساس کار ستاد انتخاباتی شما است، بنابراین تمامی توان و انرژی ستاد باید به این وظیفه مهم معطوف شود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در شهر اصفهان در این حکم انتصاب، بر پرهیز از هرگونه اسراف در تبلیغات انتخاباتی تأکید کرده و یادآور شده است: رعایت تام و تمام قانون و پایبندی به اخلاق انتخاباتی و حضور در رقابتی سالم و اسلامی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: امیدوارم مردم همیشه در صحنه اصفهان فارغ از هر گرایش و سلیقه‌ای با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات آینده، زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم کرده، نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند و مهر تأیید دیگری بر سابقه درخشان این شهر انقلابی در تاریخ سی و سه ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک، مرتضی طلایی، حمید فولادگر، رسول حامدیان و مجید نادرالاصلی نامزدهای اصولگرایان اصفهان برای حضور در رقابت انتخابات و کسب کرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش فارس، محمدرضا ساکت در طول 9 سالی که در باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل مشغول به فعالیت بود، کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشت و به همراه این تیم عنوان 3 دوره قهرمانی در لیگ برتر، رتبه نخست در 3 جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول