اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت خواستار شد

لزوم کمرنگ کردن مداخلات قومی در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت از تحصیل‌کردگان دانشگاهی این استان خواست تا نسبت به کمرنگ کردن مداخلات قومی قبیله‌ای در انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد همت به خرج دهند.

لزوم کمرنگ کردن مداخلات قومی در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

علی بیژنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، در خصوص انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین فاکتورهای هر ملت برای اصلاح امور جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت با بیان اینکه حضور در انتخابات باید حداکثری باشد، خاطرنشان کرد: در 33 سالی که از انقلاب گذشت شاهد نوساناتی در نظام بودیم که حضور گسترده مردم سبب شد انقلاب به قوت خود بماند.

بیژنی با بیان اینکه وظیفه همه ما است انقلابی که ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگران است را حفظ کنیم، تصریح کرد: انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای در کشور ایفا می‌کند و مردم باید با حساسیت ویژه‌ای به این مسئله نگاه کنند و با شور و شعور در این صحنه حضور یابند تا با حضور خود پایه‌های نظام را استوارتر کنند.

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت با اشاره به اینکه انتخابات مجلس به علت تصمیمات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که در آن گرفته می‌شود جایگاه ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: اگر کسانی انتخاب شوند که دلسوز و کاردان باشند با اصلاح امور مملکت، چرخ‌های توسعه کشور در همه زمینه‌ها تندتر حرکت خواهند کرد.

بیژنی ابراز داشت: در انتخاب خود اگر ملاک‌هایی که امام و رهبری بیان کرده‌اند را نصب‌العین قرار دهیم، انتخاب ما راحت‌تر خواهد بود و اگر نتوانستیم به درستی انتخاب کنیم و دچار تردید بودیم باید از افراد صالح، سالم و مورد وثوق کمک بگیریم.

وی در ادامه گفت: نباید فراموش کنیم کسانی را انتخاب کنیم که سمت و سوی سیاست‌های آنها مطابق معیار‌های نظام باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت تاکید کرد: تحصیل‌کردگان این استان باید در افزایش فرهنگ انتخاباتی تلاش کنند تا مانع از تنش‌ها و ناهنجاری‌ها در مسیر انتخابات شوند.

وی مهم‌ترین نقش روشنفکران و تحصیل‌کردگان را در افزایش فرهنگ انتخاباتی، کمرنگ کردن مسائل قومی و قبیله‌ای دانست.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول