اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

مشکلات درمانی معضل نخست جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات درمانی معضل نخست جامعه ایثارگری این استان است که باید همه مسئولان استانی به رفع آن بیندیشند.

مشکلات درمانی معضل نخست جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اظهار خوشحالی از برگزاری یادواره شهدا در همه مناطق این استان از جمله همه شهرستان‌ها و بخش‌ها اظهار کرد: در یک برنامه‌ریزی منسجم و حساب شده توانستیم با دعای خیر خانواده شهدا و همکاری جامعه ایثارگری در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهدا را برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یادواره شهدای این استان باشکوه خاصی در همه مناطق برگزار شد و استقبال گسترده مرده به خصوص قشر جوان و نوجوان نشان‌دهنده ارادت این مردم به آرمان‌های انقلاب و نظام و جامعه ایثارگری است.

امیری در ادامه به فعالیت‌‌های بنیاد شهید این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: آنچه که بیش از هر چیز در این نهاد دغدغه ما بوده، موضوع درمان خانواده شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی ادارات و سازمان‌ها که در این زمینه همکاری لازم را با جامعه ایثارگری ندارند، بیان داشت: از یاد نبریم که همه دستاوردهای کنونی و عظمت و افتخاراتی که در سطح بین‌المللی کسب کرده‌ایم به واسطه ایثارگری و جانفشانی شهدا و جامعه ایثارگری است.

امیری در همین زمینه تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بیش از این به امور درمانی جامعه ایثارگری خود رسیدگی کنند چراکه این قشر تابلوی افتخار و بزرگی هر نهاد و اداره‌ای هستند.

این مسئول رسیدگی به امور جامعه ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح سپاس و یا طرح مراجعه معکوس در این نهاد اشاره کرد و گفت: در این طرح هر هفته با اکیپ کامل درمانی و پزشکی به دیدار خانواده شهدا رفته و از آن‌ها سرکشی کرده و مشکلات آنها را در این راستا بررسی می‌کنیم.

امیری از پیگیری مداوم موضوع درمانی جامعه ایثارگری در این استان خبر داد و افزود: به عنوان طرح پایلوت کشوری نماینده رسمی در همه بیمارستان‌های استان داریم که به صورت شبانه‌روزی در خدمت جامعه ایثارگری هستند و مشکلات آنها را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بررسی و در حد امکان برطرف می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نیروی موظف ما به تمام مناطق استان سرکشی کرده و مشکلات درمانی جامعه ایثارگری را در همه مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی می‌کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول