اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مذهبی:

ایثارگران سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مذهبی در طبس مسینا گفت: ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهدای زنده انقلاب و سرمایه‌های معنوی جامعه ایران به شمار می‌روند.

ایثارگران سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی حسینی صبح امروز در دیدار با خانواده ایثارگران فرهنگی شهرستان درمیان اظهار داشت: منزلت هر گامی که در راستای تکریم ایثارگران برداشته شود، چیزی شبیه عبادت کردن است.

وی با اشاره به تحمل سال‌ها مرارت و مشقت خانواده‌های آزادگان، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: یادگاران دوران جنگ تحمیلی باید همواره عزیز شمرده شوند.

این کارشناس مذهبی در طبس مسینا، امنیت، سازندگی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون زحمات ایثارگران دانست و اضافه کرد: صبر، استقامت، بصیرت و دفاع از دین و میهن مهم‌ترین عواملی بودند که ایثارگران، آزادگان و جانبازان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و نثار راه انقلاب کردند.

حسینی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وفادارترین قشر ملت به مسیر انقلاب و اسلام دانست و اظهار داشت: این عزیزان سرمایه و هستی خود را تقدیم انقلاب کردند و بیشترین حق را بر گردن ما دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کم‌رنگ کردن ارزش‌های والای نظام اسلامی و اعتقادات دینی در بین جوانان، ارائه راهکارهای مناسب برای گسترش فرهنگ ایثارگری را یکی از راه‌های ضروری برای مقابله با شبیخون فرهنگی و فرهنگ منحط غربی و جنگ نرم اعلام کرد.

این کارشناس مذهبی در طبس مسینا، گسترش فرهنگ ایثارگری و انتقال رشادت‌های ایثارگران طی دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروزی را یکی از رسالت‌های مهم خانواده‌های معظم شاهد و نهادهای فرهنگی در راستای شناسایی اهداف و آرمان‌های شهدا برشمرد. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول