اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان:

آموزشگاه طاها بهترین آموزشگاه خیرساز استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: آموزشگاه طاها بهترین آموزشگاه خیرساز استان اصفهان است.

آموزشگاه طاها بهترین آموزشگاه خیرساز استان اصفهان است

سعید ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: مدارس طاها، بوستان (واقع در شاهین شهر)، مدرسه در حال ساخت ویلاشهر نجف آباد، مدرسه درخشش که پس از اتمام سال تحصیلی احداث آن آغاز می‌شود و ورزشگاه خاص دانش‌آموزان استثنایی از ساختمان‌ها و آموزشگاه‌های استثنایی خیرساز استان اصفهان هستند.

وی در ارتباط با مدارس استثنایی خیرساز استان اصفهان اظهار داشت: آموزشگاه طاها و آموزشگاه بوستان واقع در شاهین شهر در مقطع پیش حرفه‌ای و متوسطه حرفه‌ای کم توان ذهنی از آموزشگاه‌های استثنایی خیرساز استان هستند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در ادامه افزود: آموزشگاه طاها از نظر امکانات در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.این آموزشگاه دارای استخر و سایر امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان است به گونه‌ای که در سطح خاورمیانه آموزشگاهی با این امکانات وجود ندارد.

وی در مورد سایر آموزشگاه‌های در حال ساخت گفت: در ویلاشهر نجف‌آباد، آموزشگاه متوسطه حرفه‌ای کم توان ذهنی در حال ساخت است.

ادیب در ارتباط با آموزشگاه درخشش تصریح کرد: آموزشگاه درخشش واقع در ناحیه چهار، یک آموزشگاه فرسوده است و پس از اتمام سال تحصیلی به همت خیر محترم احداث آن آغاز می‌شود و پس از اتمام ساخت، دانش‌آموزان جسمی حرکتی و نابینا در آن مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی در پایان بیان داشت: کلنگ ورزشگاه خاص دانش آموزان استثنایی که زمین و مراحل ساخت آن توسط یکی از خیران استان انجام می‌شود، زده شده است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول