اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:

تیم المپیاد فنی‌وحرفه‌ای خوزستان به مسابقات کشوری اعزام شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزشی اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اعزام13 نفر از کارآموزان استان برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

تیم المپیاد فنی‌وحرفه‌ای خوزستان به مسابقات کشوری اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 29 بهمن‌ تا سوم اسفندماه سال‌جاری در استان های تهران و البرز برگزار می‌شود و کارآموزان خوزستانی در 13 رشته فنی و مهارتی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که به صورت پودمانی برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و برگزیدگان این مرحله در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

معاون فنی و آموزشی اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: برای برگزیدگان مرحله استانی اردوهایی در راستای آماده‌سازی شرکت‌کنندگان برای حضور مقتدرانه در مسابقات ملی ترتیب داده شد.

ملایی هزاروندی به رشته‌های شرکت کنندگان استان اشاره کرد و گفت: کارآموزان خوزستانی در دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته‌های جوش، فناوری خودرو، طراحی گرافیک، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات نرم افزار، آجرچینی، کنترل صنعتی، تاسیسات الکتریکی، رباتیک، فناوری مد، شیرینی پزی و فناوری جواهرسازی شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره یازدهم این مسابقات استان خوزستان یک مدال نقره و سه دیپلم افتخار در رشته‌های فناوری کاربرد نرم افزار‌ها، آجرچینی، مهندسی مکانیک و فناوری خودرو کسب کرد. 

سامان سلطانی از استان خوزستان در مسابقات جهانی لندن رتبه چهارم رشته فناوری کاربرد نرم افزار‌ها برای جمهوری اسلامی ایران و استان خوزستان به ارمغان آورد. 

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول