اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز اعلام کرد

بهره‌‌برداری از یک صد مدرسه طی سال 91 در البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده طی سال‌های 89 و 90، یک صد مدرسه مراحل پایانی کار را سپری کرده و این مدارس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌‌برداری از یک صد مدرسه طی سال 91 در البرز

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های استان البرز توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی و هم‌چنین به‌سازی مدارس موجود است.

وی تصریح کرد: برای تحقق این هدف هم دولت اعتبارات مالی خوبی اختصاص داد و هم مردم خیر به ویژه خیرین مدرسه‌ساز به میدان آمده و ما را یاری کردند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز ادامه داد: تلاش‌های انجام شده به زودی نتایج مفید خود را نشان داده و مردم استان سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از یک صد مدرسه خواهند بود.

فرهادی خاطرنشان کرد: این مدارس در مناطقی ساخته شده است که بتواند کمبودهای موجود را بر طرف و دانش‌آموزان سراسر استان به ویژه مناطق محروم را تحت پوشش قرار دهد.

وی تأکید کرد: به طور قطع پروژه‌های ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی در استان البرز متوقف نشده و با تلاش و همکاری مردم خیّر استان این راه را با جدیت ادامه خواهیم داد.

* البرز به استانی علمی و دانشگاهی تبدیل خواهد شد

استاندار البرز با اشاره به برنامه‌های دولت برای توسعه فضاها و امکانات آموزشی در تمام سطوح علمی در این استان اظهار داشت: تلاش ما این است که البرز به قطب علمی و دانشگاهی کشور تبدیل شده و بهترین خدمات دانشگاهی و آموزشی در این استان ارائه شود.

فرهادی ادامه داد: توانایی مادی و معنوی لازم در این زمینه را داریم و به عنوان نمونه برای احداث و راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور دولت به تنهایی 70 میلیارد ریال بودجه اختصاص داد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای متولی امور آموزشی و پژوهشی استان البرز باید در این مسیر حرکت کرده و برنامه‌های خود را با محوریت فوق طراحی کنند.

فرهادی در پایان تأکید کرد: به طور قطع دولت و استانداری از طرح‌هایی که این روند را تسریع می‌بخشد حمایت کرده و تمام توان خود را برای تحقق این مهم به میدان می‌آوریم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول