اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از نفرات برتر

منتخبان مسابقات عترت دانشگاه‌های آزاد مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران با اهدای لوح و هدایایی از برترین‌های این دوره تقدیر شد.

منتخبان مسابقات عترت دانشگاه‌های آزاد مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران با حضور مسئولان منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه نور، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از قرآن‌پژوهان و قرآن دوستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مرحله منطقه‌ای دانشگاه‌های آزاد و موسسات وابسته استان در رشته حفظ قرآن (حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء کل قرآن) و قرائت قرآن (تحقیق و ترتیل) با همکاری دبیرخانه منطقه سه و دفتر امام جمعه نور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات حدود 200 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه سه کشور شرکت داشتند  که با نظر داوران نفرات برتر هر رشته معرفی و در مراسم اختتامیه از آنان تقدیر شد.

از بین اساتید شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در رشته قرائت ترتیل سید مهدی احمدی از واحد ساری و محمدرضا شعبانی از واحد چالوس به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب و احمد امیرنژاد از واحد سوادکوه و قاسم رضایی از واحد جویبار مشترکا سوم شدند.

در رشته قرائت تحقیق اساتید نیز سید احمد میریان از واحد ساری، محمدمهدی شمس از واحد چالوس و میثم قربانی از واحد سوادکوه به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

از بین کارکنان شرکت‌کننده در رشته قرائت ترتیل نیز عسکری جعفری از واحد قائمشهر، رضا روستا از واحد سوادکوه و محمدعلی اکبری از واحد قائمشهر به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته قرائت تحقیق کارکنان نیز اسماعیل ابراهیم‌نژاد از واحد نور، مهدی تاجور از واحد قائمشهر و محمدحسن آخوندیان از واحد ساری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

از بین دانشجویان شرکت‌کننده در رشته قرائت ترتیل احمد رحیمی فرد از واحد بابل، سید سجاد اشرفی از واحد قائمشهر و غلامرضا مجریان از واحد بهشهر نفرات اول تا سوم معرفی و در رشته قرائت تحقیق دانشجویان نیز جعفر ملک‌پور از واحد نور، حسن فامیل آستانه از واحد نور و محمد زمانی از واحد قائمشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ این دوره از مسابقات هم در حفظ 20 جزء دانشجویان محمد محسنی از واحد بهشهر، حفظ 20 جزء اساتید مرتضی خرمی از واحد قائمشهر و حفظ کل دانشجویان مجتبی محسنی حائز مقام‌های برتر شدند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول