اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/12

قرآن رمز استقلال و عزت جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: رمز استقلال و عزت جهان اسلام در قرآن است و اعتقاد داریم مقاومت و پیروزی بر همه شیاطن و حفظ وحدت و انسجام جهان اسلام تنها با بهره‌گیری شایسته از این کتاب بزرگ الهی میسر است.

قرآن رمز استقلال و عزت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در هرمزگان اظهار داشت: بشریت امروز برای توسعه و پیشرفت و رستگاری خود باید به این کتاب بزرگ الهی تمسک جوید چرا که از دیدگاه بزرگ شخصیت جهان اسلام قرآن کتابی است که ناجی بشریت در همه اعصار و علوم آینده است.

وی تصریح کرد: قرآن بهترین و مهم‌ترین مرجع پندآموزی، درس گرفتن و بصیرت‌بخشی است که برای نظم‌بخشی به جهان آفرینش نگاه همه جانبه و جامع دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه بشریت روز به روز نیازمند بهره‌گیری بیشتر از این کتاب آسمانی است، خاطرنشان کرد: قرآن در نقش هدایتگر، بهترین مرجع برای پاسخگویی به آلام انسان معاصر است که می‌تواند انسان‌ها را در مسیر حرکت صحیح برای رسیدن به نجات و رستگاری یاری رساند.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، امت خود را به بهره‌گیری از همه مواهب قرآن کریم توصیه فرمودند، عنوان کرد: یقین داریم این رویداد بزرگ مذهبی فرهنگی حرکت در مسیر اندیشه‌های نبوی است و افتخار آن را داریم که ایران اسلامی پرچمدار این رسالت خطیر است.

وی هم‌چنین میزبانی استان هرمزگان در این رویداد بزرگ را موجب مباهات و افتخار مردم دریادل و مؤمن و متعهد هرمزگان دانست و تأکید کرد: خدا را شاکریم که توفیق میزبانی این مهم نصیب استان ما شد که قطعاً موجب خشنودی دل همه شیفتگان مکتب قرآنی و همه کسانی است که دل در گرو مکتب رهایی‌بخش اسلام دارند.

استاندار هرمزگان در پایان ضمن خیرمقدم به همه مدعوین، حافظان و قاریان کشوری و بین‌المللی، عوامل برگزاری این حضور را موجب خیر و برکت و رحمت برای استان دانست و اذعان داشت: جا دارد تشکر صمیمانه خود را به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار استان هرمزگان به واسطه واگذاری میزبانی این رویداد بزرگ به استان اعلام دارم و از همه کسانی که به هر نحوی در برپایی این مسابقات تلاش دارند، از ستاد فعال و پویای آن گرفته تا مساعدت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حسن توجه مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر نمایم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول