اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد

درخشش قاریان قرآن آموزش و پرورش کاشان در استان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از درخشش چهار مدیر قاری آموزش و پرورش این شهرستان در استان اصفهان خبر داد.

درخشش قاریان قرآن آموزش و پرورش کاشان در استان

حسین حنطه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: یک مقام نخست، دو مقام دومی و یک عنوان برگزیده از جمله مقام‌های مدیران آموزش و پرورش کاشان در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: نفیسه والی دبیر دینی و عربی مدرسه راهنمایی ترکیان‌فر شهرستان کاشان با حضور در مسابقات تفسیر قرآن ویژه فرهنگیان استان اصفهان، موفق به کسب رتبه اول این مسابقات شد.

این مسئول افزود: والی با کسب رتبه اول استان اصفهان، مجوز حضور در مسابقات کشوری را نیز دریافت کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان یادآور شد: مریم طالبیان از مدرسه قاضی طباطبایی با حفظ پنج جزء  قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم استان اصفهان شد.

حنطه‌ای همچنین در مورد مقام کسب شده در بخش قرائت قرآن کریم عنوان کرد: خانم تاج‌ماه رحمانی از مدرسه میرزایی راوند کاشان نیز در بخش قرائت خواهران موفق به کسب رتبه دوم استان اصفهان شد.

وی در پایان اذعان داشت: ابوالفضل عطوفی از مدرسه کاشانی‌پور نیز با حفظ پنج جزء از قرآن کریم موفق شد یک عنوان برگزیده استانی را به مجموعه مقام‌های فرهنگیان کاشان در زمینه‌ حفظ اضافه کند. 

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول