اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

اجرای طرح استقبال از بهار در فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس از اجرای طرح استقبال از بهار در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح استقبال از بهار در فردوس

سید مهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس در مسیر عبور سالانه بیش از 7 میلیون مسافر قرار دارد و از این رو باید خدمات مطلوب و مناسبی به مسافران و زائران ‌علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) ارائه شود.

وی گفت: با آغاز سال جدید و ایجاد تحول در زمینه‌های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در سطح شهرستان فردوس به استقبال بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی می‌رویم.

علیپرست افزود: با ارائه خدمات مطلوب و شایسته مسافران و رهگذران، شهرستان فردوس را با خاطره‌ای خوش ترک می‌کنند و علاوه بر این نیز مدت ماندگاری مسافران در شهرستان فردوس افزایش می‌یابد.

شهردار فردوس لکه‌گیری در تمام معابر اصلی و فرعی حوزه خدماتی شهر که توسط ادارات آب، برق و گاز انجام شده و به ویژه ورودی‌های شهر را از جمله اقدامات اجرایی در راستای استقبال از بهار عنوان کرد.

وی رسیدگی به پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز، کاشت گل و گیاه، نهال‌کاری پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها، رنگ‌آمیزی بلوکاژ، بلوارها، آیلندهای ورودی به شهر، رنگ‌آمیزی وسایل شهربازی کودکان در پارک‌ها و بوستان‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح استقبال از بهار برشمرد.

علیپرست تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی، چراغ‌های روشنایی پارک‌ها و میادین سطح شهر با نوع کم مصرف تعویض و تعمیرات لازم در سیستم پایه چراغ‌ها و فواره‌های میادین انجام می‌شود.

شهردار فردوس یادآور شد: نصب و تعویض تابلو‌های راهنمای مسافران در ورودی‌های شهر و مکان‌های اقامتی و تفریحی و همچنین آماده‌باش نیروهای خدماتی شامل آتش‌نشانی، پایانه مسافربری، حمل و نقل همگانی، آرامستان و کشتارگاه ازدیگراقدامات اجرایی توسط نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداری فردوس در استقبال از سال نو است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول