اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر باید حساب‌رسی شود

خبرگزاری فارس: خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر باید در سال پایانی شورای سوم حساب‌رسی شود.

شهرداری شوشتر باید حساب‌رسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی یک سال دیگر به پایان عمر شورای شهر باقی است بهتر آن است که شهرداری و شورای شهر حساب‌رسی شود و در این‌باره باید از افراد اهل فن استفاده شود.

وی افزود: برای شفاف شدن شرایط مالی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شوشتر بهتر آن است که اعضای شورای شهر برای بهبود شرایط از حساب‌رس خبره برای حساب‌رسی شهرداری و شورای شهر استفاده کند.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه نیاز مبرم به این کار وجود دارد، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر طبق قانون می‌تواند در شرایط زمانی معین هر ساله و یا در پایان هر دوره برای حساب‌رسی از شهرداری اقدام کند و در این‌باره باید نظر اعضای شورای اسلامی شهر اخذ شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی سرانه‌های عمومی طرح آبیاری گتوند که در شهرستان شوشتر واقع است در حال فروش است، تأکید کرد: در شرایط کنونی سرانه‌های عمومی ورزشی، تفریحی موجود در شهرک طرح آبیاری گتوند در حال فروش است و شهرداری در این‌باره باید اعمال قانون کند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در شرایط کنونی برای فروش این سرانه‌ها مزایده عمومی اعلام شده است و شهرداری در این‌باره باید اقدامی عاجل و قانونی انجام دهد.

وی تأکید کرد: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی رضایتمندی نسبی در سطح شهر ایجاد کرده است و به این دلیل باید به این روند ادامه دهد.

وی با اشاره به اخذ مالیات بر ارزش افزوده در سطح شهر شوشتر گفت: سهم شهرداری شوشتر در یک سال گذشته از 1.8 درصد مالیات بر ارزش افزوده بسیار ناچیز بوده است.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه تلاش‌های رئیس اداره مالیات شوشتر قابل تقدیر و تشکر است، افزود: باید تلاش کرد تا سهم اخذ شده مالیات شهرداری شوشتر افزایش یابد.

وی با اشاره به آمارهایی در این‌باره گفت: در 9 ماه گذشته فقط طرح آبیاری گتوند بیش از 107 میلیون تومان سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کرده است ولی پرداختی به شهرداری بسیار ناچیز بوده است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول