اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

کم‌لطفی ادارات به شهرداری خدمات‌رسانی را کند کرده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: کم لطفی ادارات در پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری خدمات را ضعیف کرده است.

کم‌لطفی ادارات به شهرداری خدمات‌رسانی را کند کرده است

سالار شاکر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل بدهی 15 میلیارد تومانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به شهرداری را یادآور شد و اظهار داشت: این بدهی‌ها و کم‌لطفی‌های دستگاه‌های اجرایی سبب شده است تا شهرداری نیز در ارائه خدمات کمی ضعیف عمل کند که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی با توجه نظر در این خصوص شهرداری و شورای شهر را حمایت کنند.

شاکر با اشاره به اینکه وصول این بدهی‌ها توسط شورای شهر پیگیری‌ می‌شود یادآور شد: این کم‌لطفی است که دستگاه‌های اجرایی برای ساختمان‌های خود هزینه میلیاردی صرف کنند اما بدهی ناچیز خود به شهرداری را که سبب ارائه خدمات بیشتر شهری به مردم می‌شود پرداخت نکرده و دست شهرداری را در حنا بگذارند.

وی بیان داشت: البته دادگستری حامی پرونده بدهی دستگاه‌ها به شهرداری است و شهرداری نیز ضمانت اجرایی که در دست دارد پلمب کردن ادارات است اما ما نمی‌توانیم ادارات را پلمب و خدمات‌رسانی را متوقف کنیم.

وی در پایان سخنان خود از دستگاه‌های اجرایی نیز خواست در اسرع وقت بدهی خود را به شهرداری تسویه کرده و زمینه را برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر شهری به مردم یاری کنند.

 

مردم بزرگ‌ترین حامی شهرداری هستند

مردم بزرگترین پشتوانه و حامی برای شهرداری هستند که باید با آشنایی به این امر و اطلاع‌رسانی در این خصوص زمینه این حمایت را بیشتر فراهم کنند.

وی با یادآوری اینکه بیش از 98 درصد بودجه شهرداری، شورای شهر و سازمان‌های تابعه از طریق مردم تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم تامین‌کننده بودجه شهرداری‌ها هستند و چنانچه مسئولانه وارد این امر شوند خدمات ارائه شده در حوزه شهری نیز مطلوب‌تر خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر در برخی از مناطق حتی بیش از 70 درصد تخفیف در خدمات را ارائه می‌دهد گفت: درآمد پایین مردم به ویژه در حوزه منطقه سه سبب شده است تا ما درآمد چندانی را نداشته باشیم و همین امر موجب کاستی خدمات شهری شده است.

شاکر حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران را بزرگترین منبع مالی برای این شهر اعلام کرد و افزود: امیدواریم مسئولان استان سرمایه‌گذاران را که بانیان اشتغال در استان هستند بهتر و بیشتر جذب کرده و در کنار آن توسعه شهر اردبیل را نیز موجب شوند.

وی با یادآوری اینکه در سال 91 بیشتر برنامه‌های شورا مردم محور خواهد بود بیان داشت: این برنامه‌ها اغلب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی اجرایی می‌شود که امیدواریم مردم نیز با حمایت خود ما را در این امر یاری کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول