اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال انجام گرفت

بهره‌برداری از دیتاسنتر و دکل ارتباطات رادیویی شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از دیتاسنتر به‌عنوان مرکز داده‌های اطلاعاتی و دکل ارتباطات رادیویی اختصاصی شهر و شهرداری تبریز آغاز شد.

بهره‌برداری از دیتاسنتر و دکل ارتباطات رادیویی شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی پناهی مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری گفت: این مرکز از این پس به‌عنوان مدرن‌ترین، تخصصی‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز اطلاعاتی شهر و شهرداری تبریز عمل خواهد کرد.

 وی، راه‌اندازی و آغاز به کار دیتاسنتر شهرداری تبریز را گامی بلند در راستای مدیریت و تبادل اطلاعات و داده‌های اطلاعاتی حوزه‌های مختلف شهرداری و شهر تبریز برشمرد و خاطرنشان کرد: این مرکز از این پس خواهد توانست با جمع‌آوری، ذخیره‌سازی، تجزیه، تحلیل و تبادل سریع و به موقع اطلاعات و داده‌های اطلاعاتی در خدمت سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری، نهادها و ادارات دولتی و نیز عموم شهروندان تبریزی باشد.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی دیگر از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای این سازمان اشاره و تصریح کرد: تهیه و تدوین سیستم یکپارچه شهرسازی و انتقال سیستم قدیمی تحت ویندوز به سیستم تحت وب، راه‌اندازی مرکز تماس و ارسال پیام به شهروندان، راه‌اندازی سامانه مسیریابی برای گردشگران، تدوین برنامه پنج ساله فناوری اطلاعات همسو با برنامه پنج ساله سوم شهرداری تبریز، طراحی سامانه هوشمند حمل و نقل، طراحی کارت‌های الکترونیکی شهروندی و راه‌اندازی پرتال گردشگری تبریز از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرای این سازمان به شمار می‌روند که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول