سید مهدی علیپرست امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس در مسیر عبور سالانه بیش از 7 میلیون مسافر قرار دارد و از این رو باید خدمات مطلوب و مناسبی به مسافران و زائران علیبنموسیالرضا(ع) ارائه شود.
وی گفت: با آغاز سال جدید و ایجاد تحول در زمینههای خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در سطح شهرستان فردوس به استقبال بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی میرویم.
علیپرست افزود: با ارائه خدمات مطلوب و شایسته مسافران و رهگذران، شهرستان فردوس را با خاطرهای خوش ترک میکنند و علاوه بر این نیز مدت ماندگاری مسافران در شهرستان فردوس افزایش مییابد.
شهردار فردوس لکهگیری در تمام معابر اصلی و فرعی حوزه خدماتی شهر که توسط ادارات آب، برق و گاز انجام شده و به ویژه ورودیهای شهر را از جمله اقدامات اجرایی در راستای استقبال از بهار عنوان کرد.
وی رسیدگی به پارکها، بوستانها و فضاهای سبز، کاشت گل و گیاه، نهالکاری پارکها و حاشیه خیابانها، رنگآمیزی بلوکاژ، بلوارها، آیلندهای ورودی به شهر، رنگآمیزی وسایل شهربازی کودکان در پارکها و بوستانها را از دیگر برنامههای اجرایی در طرح استقبال از بهار برشمرد.
علیپرست تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی، چراغهای روشنایی پارکها و میادین سطح شهر با نوع کم مصرف تعویض و تعمیرات لازم در سیستم پایه چراغها و فوارههای میادین انجام میشود.
شهردار فردوس یادآور شد: نصب و تعویض تابلوهای راهنمای مسافران در ورودیهای شهر و مکانهای اقامتی و تفریحی و همچنین آمادهباش نیروهای خدماتی شامل آتشنشانی، پایانه مسافربری، حمل و نقل همگانی، آرامستان و کشتارگاه ازدیگراقدامات اجرایی توسط نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداری فردوس در استقبال از سال نو است.
انتهای پیام/ح20