اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح‌های مختلف پایان سال‏

11 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و اجرای طرح‌های پایان سال 11 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کردستان برگزار می‌شود.

11 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کردستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس شاه‌غیبی صبح امروز در دهمین جلسه کمیسیون نظارت استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: یکی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت و به تبع آن سازمان‌های تابعه حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری و مدیریت خود اصناف است.
وی افزود: بنا به آمار بانک مرکزی در زمان برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور تورم حدود 4 درصد کاهش می‌یابد.
شاه‌غیبی با مهم ارزیابی کردن این نمایشگاه‌ها که در دو فصل بازگشایی مدارس و پایان سال و طرح‌های موردی برگزار می‌شود، افزود: در برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) در استان امسال 11 نمایشگاه برپا می‌شود که شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت پائین‌تر از سطح بازار در این نمایشگاه‌ها تهیه کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به رونق بازارها و افزایش حجم خرید مردم در ایام پایان سال به طرح‌های نظارتی اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری طرح‌های نظارتی در ایام خاص حفظ تعادل در بازار است و اگر کسی بی‌دلیل موجبات افزایش قیمت و بی‌ثباتی کالا در بازار را فراهم کند مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.
شاه‌غیبی در خصوص عرضه کالاهای وارداتی، افزود: برابر دستورالعمل‌های ارسالی 4 گروه کالای لوازم خانگی، رایانه و ملحقات آن، تجهیزات پزشکی و آرایشی و بهداشتی اعم از نگهداری، عرضه و فروش کالاهای معمولی که فاقد بارکد دو بعدی، فاکتور خرید و گارانتی معتبر نباشد کالای قاچاق محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان ساخت: اگر کالایی وارداتی فاقد خصوصیات فوق باشد برابر ماده 62 قانون نظام صنفی با عرضه‌کنندگان برخورد خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از شهروندان خواست تا با عدم خرید کالاهای قاچاق و مصرف تولیدات با کیفیت داخلی از اشتغال پایدار و قدرت رقابت کالاهای ایرانی حمایت کنند تا از کسب سودهای نامشروع تعداد محدودی افراد فرصت‌طلب جلوگیری به عمل آورند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول