اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در راستای تنظیم بازار در ایام عید امسال در سراسر این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان کامران‌پی صبح امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور فراهم کردن زمینه تامین مناسب‌تر و ساده‌تر کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه فرا رسیدن سال نو در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی مدت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را از 15 تا 25 اسفند سال جاری به مدت 10 روز اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها در 16 شهرستان گیلان برگزار می‌شود.
کامران‌پی پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد شوینده، مواد پروتئینی، لبنی و ... را از جمله مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد و گفت: این کالاها حدود 10 تا 20 درصد کمتر از نرخ‌های مشابه در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ارائه می‌شود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های زیر پوشش برگزار می‌شود، تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده کالاهای مصرفی مورد نظر در اولویت واگذاری غرفه نمایشگاهی قرار دارند.
به گفته کامران‌پی، غرفه‌های نمایشگاهی مذکور از اوایل بهمن ماه سال جاری آماده واگذاری به واحدهای تولیدی و توزیعی است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد 16 مرکز نمایشگاهی با مشارکت بیش از یک‌هزار و 500 واحد تولیدی و توزیعی در سال جاری در گیلان دایر شود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار از طرف این سازمان، خاطر نشان کرد: پنج محور اساسی شامل برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، فروش‌های فوق‌العاده و حراج‌های پایانی سال، ذخیره‌سازی، فروش کالاهای شوینده و پاک‌کننده و همچنین تشدید بازرسی و نظارت برای تنظیم بازار ایام عید پیش‌بینی شده است و همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول