اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

خدمت‌رسانی به مردم ‌اولویت‌ اصلی مسؤلان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در نظام اسلامی است، بنابراین مسؤلان باید نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

خدمت‌رسانی به مردم ‌اولویت‌ اصلی مسؤلان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت، حسین کیخا در دیدار با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در نظام اسلامی است، بنابراین مسؤلان باید نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اکنون شاهد آن هستیم که مدیران با الگو قرار دادن سیاست اصلی نظام جمهوری اسلامی که مهرورزی است، خدمات به مردم را افزایش داده‌اند.

وی ادامه داد: ایجاد مرکز سوختگیری هواپیما در فرودگاه زابل و ایجاد جایگاه‌های جدید با همکاری بخش خصوصی خود به خوبی نشان دهنده تلاش مدیران برای عدالت محوری است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این دیدار اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نفتی در این استان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، باید شتاب گیرد.

مرتضی عابدینی بیان کرد: تسریع در تکمیل طرح‌های نفت می‌تواند در توسعه همه جانبه منطقه و رفاه مردم نقشی اساسی ایفا کند.

وی افزود: تکمیل زیر ساخت‌ها گامی مهم در توسعه پایدار سیستان و بلوچستان است که در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با شناسایی نیازها برای رفع آنها در تلاش است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین رویکرد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، افزایش رفاه و رضایتمندی مردم است که امیدواریم روز به روز این سیاست تقویت شود.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی مسئولان خدمتگزاری به مردم است که این امانت از سوی شهدا و ایثارگران به مسؤلان سپرده شده است.

عابدینی گفت: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم بوده و طی 33 سال که از پیروزی انقلاب می گذرد خدمات شایانی به مردم محروم ارائه شده است.

وی توسعه خدمات الکترونیکی را شتاب بخشیدن در خدمت‌رسانی اعلام کرد و گفت: الکترونیکی کردن خدمات، خروج از فعالیت‌ها کاغذی و ارائه خدمات سریع به مردم، مسیر کلی شرکت و از اولویت‌های خدمت‌رسانی به مردم است.

عابدینی بیان کرد: الکترونیکی کردن خدمات دولتی در بندهای مختلف سیاست ابلاغی رهبری معظم انقلاب در باب مسایل اداری و قانون مدیریت خدمات کشوری نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و به تبع آن منطقه زاهدان بدنبال خارج شدن از فعالیت کاغذی و برقراری تعامل الکترونیکی و ارایه خدمات الکترونیک به مردم است.

وی نقطه هدف تحقق دولت الکترونیک را 'تراکنش' بیان کرد و ادامه داد: باید به نقطه‌ای برسیم که مردم دیگر به ادارات مراجعه نکرده و مراجعات فقط سیستمی باشد.

عابدینی، کم شدن مراجعات مردمی و در نتیجه صرفه‌جویی در انرژی، هزینه‌ها و کم شدن فساد را از ثمرات این خدمت دانست.

وی توجیه کارکنان دستگاه‌های دولتی و مردم را از مولفه‌های مهم الکترونیکی کردن خدمات دولتی ذکر کرد و گفت: مردم ایران فرهنگ پذیرند و اگر خدمت جدید به مردم حساب شده و دارای منطق باشد به سادگی آن را می‌پذیرند.

عابدینی با اشاره به ارایه خدمت الکترونیکی توسط منطقه نفتی زاهدان یادآور شد: راه‌اندازی کامل سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (تجارت آسان) با هدف تحقق دولت الکترونیک و مدیریت متمرکز بر نحوه درخواست و تعیین سهمیه مشتریان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی شدن این سیاست بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بیان کرد: تجهیز 100 درصد تلمبه‌ها، نازل‌های جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت و بردهای چند نرخی نیز از دیگر خدمات بود که برای رفاه مردم جامه عمل به خود پوشانده است.

وی افزود: همچنین تجهیز 100 درصد جایگاه‌ها به سامانه پرداخت الکترونیک و 64 درصد آنها به سامانه کیف پول الکترونیک با هدف تحقق دولت الکترونیک از دیگر تلاش‌‌های شرکت برای رفاه عمومی بود.

عابدینی گفت: تولید 11 نرم افزار کنترلی توسط کارشناسان خدمات رایانه منطقه با هدف تحقق دولت الکترونیک و مدیریت متمرکز بر توزیع فرآورده‌های نفتی نیز گواهی دیگر بر حرکت منطقه نفتی زاهدان در راستای اهداف دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول