اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خواستار شد

برخورد مناسب با مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند خطاب به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند گفت: باید توجه داشته باشید که وقتی به مددجویان این نهاد خدمت می‏کنید به آنها شخصیت بدهید و رفتار مناسب و در خور شأن با آنها داشته باشید.

برخورد مناسب با مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در دیدار با مسئول و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند اظهار کرد: کمیته امداد یادگار جاودان امام‌خمینی (ره)، جامعه هدفش بهترین بندگان و کارکنان آن خادم بهترین مردم هستند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: یاد و نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی می‏داریم که دستاوردهای بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و از ابتدای نهضت مقدس خود مهم‏ترین هدف را رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان قرار داده بود.

وی با اشاره به خدمات بزرگی که توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) به محرومان ارائه می‏شود، تصریح کرد: مأموریت شما توجه به محرومان و خدمت‏رسانی به کسانی است که به علل مختلف نیازمند کمک هستند، همان کسانی که امام خمینی (ره) این نهضت را به پشتوانه آنها به پیش برد.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: مستضعفان و محرومان بیشترین نقش را در تحقق انقلاب اسلامی ایفا کردند.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه قیام امام خمینی (ره) برای رهایی مستضعفان بود، ادامه داد: چه زیبا این حرکت بزرگ به سرانجام رسید و با تعالی بخشیدن به روح انسان‏ها، از ستم و استعمار رهایی یافتند و عزت و سرافرازی به آنها ارزانی شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تاریخ شکل‏گیری حکومت اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از صدر اسلام آغاز شد، در دوران امامت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بنیان حکومتی مبنی بر عدالت بنیان نهاده شد اما به سبب بی‏بصیرتی مردم آن زمان با شکست مواجه شد و در طول تاریخ این شجره طیبه شکل گرفت و امام (ره) توانستند این نهضت را که ریشه در مکتب اسلام داشت، به ثمر برسانند.

قاسمی‏فرزاد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز در همه ابعاد پیشرفت‏های بسیاری را شاهدیم به صورتی که تنها در عرصه علمی از برنامه 1404 پیشی گرفته‏ایم و امروز در آن افق قرار داریم و این به سبب حمایت‏ها و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش جوانان و ایستادگی مردم سرافراز ایران اسلامی به وجود آمده است.

وی با تقدیر از زحمات امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: کار شما بسیار مقدس است.

فرماندار شهرستان دماوند خطاب به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند تاکید کرد: باید توجه داشته باشید که وقتی به مددجویان این نهاد خدمت می‏کنید به آنها شخصیت بدهید و رفتار مناسب و در شأن انسانی با آنها داشته باشید که موجب رضایت پروردگار خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول